וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין: "זה לא הגיוני, הם לא נורמלים"

הפועל ת"א קנסה את הקשר ב-30 אלף שקל ואת טועמה ב-20 אלף. ידין הגיב בזעם: "אני לא דואג, נקבל את הכסף בחזרה"

אחרי שנענשו כבר על ידי ההתאחדות וספגו הרחקות ממושכות, שבהמשך גם הומתקו מעט, אביחי ידין וסלים טועמה עמדו היום (חמישי) לדין גם במסגרת הפועל תל אביב בגין אירועי הדרבי התל אביבי. כזכור, השניים הורחקו לקראת סיום אותו משחק, בשל התנהגות לא ספורטיבית ומיד עם שריקת הסיום פרצו אל כר הדשא וניסו ליצור מגע פיזי עם שופט המשחק מנשה משיח.

ידין ספג עונש מעט חמור יותר מטועמה, כשנקנס ב-30 אלף שקל בפועל ו-20 אלף על תנאי למשך שנה. חברו טועמה נקנס ב-20 אלף שקל בפועל ו-20 על תנאי למשך שנה. השניים קיבלו את העונשים בכעס רב, אבל משוכנעים שהם יקבלו את הכסף בחזרה.

טועמה וידין מסתמכים על מקרי עבר, בהם טוטו תמוז נקנס על ידי בית"ר ירושלים ומאור בוזגלו על ידי מכבי תל אביב, והכספים הוחזרו להם. מעבר לכך, בהתייעצות עם ארגון השחקנים, נאמר לשניים כי הקנסות אינם חוקיים ולכן בסיום החוזה יוחזרו הכספים, זאת מכיוון שאין הסכם קיבוצי בין הפועל תל אביב לשחקניה לגבי קנסות בכלל. שני השחקנים מלינים על העובדה שגם כך ניזוקו כספית מההרחקה הממושכת על ידי ההתאחדות. כלומר הפרמיות נפגעו ומספיק בעונש זה כפגיעה כספית ולכן הם כועסים מאוד על החלטת הפועל תל אביב. בוועדת המשמעת עצמה, השחקנים נכנסו ושמעו את העונש כל אחד בתורו אך לא השמיעו את גרסתם.

ידין אמר היום: "זו החלטה פשוט לא הגיונית. הם לא נורמלים, אבל אני לא דואג. כמו ששחקנים אחרים קיבלו את הכסף ממועדונים אחרים, גם אני אקבל את הכסף בחזרה".

הדיון הראשון בבוררות של שי אבוטבול התקיים, עדיין אין תוצאות. הדיון בו צפויה להתקבל ההחלטה ייערך ב-23 באפריל. בינתיים הצדדים התבקשו להגיע לפשרה, כשבינתיים נראה שמצידו של הקשר הביעו נכונות להתגמש.

פיפ"א דחתה את תביעת אספניול

פיפ"א החליטה לדחות את תביעתה של קבוצת אספניול הספרדית נגד הפועל תל אביב לתשלום סכום של כ-70,000 יורו בגין עסקת בן שהר, בה הושאל השחקן להפועל תל אביב.

אספניול טענה בתביעה שהוגשה לפני שנה לפיפ"א ונדחתה כאמור השבוע, כי להפועל תל אביב חוב עבור העסקה בסכום של 214,000 יורו. הפועל תל אביב טענה בתגובה כי שולם לאספניול סכום של 151,000 יורו והיתרה הועברה בהתאם לחוק לרשויות המס בישראל. בתגובה תיקנה אספניול את תביעתה והעמידה את סכום החוב על 70,000 יורו, הסכום ששולם כאמור כמס.

הטענה המשפטית של הפועל תל אביב הייתה כי הסכום הכולל היה כפוף לניכוי המס בישראל וזאת בהתאם להוראות ההסכם שבין הצדדים, לאמנה למניעת כפל מס ולכללים החלים בהעברות בינלאומיות ולכן לקבוצה לא קיים עוד חוב לאספניול.

פיפ"א קיבלה כאמור את כל טענות הפועל תל אביב ודחתה את התביעה. עו"ד אפרים ברק, שייצג את הפועל ת"א בהליך: "העובדה שמוגשות תביעות נגד הפועל תל אביב, לא אומרת בהכרח שהפועל תל אביב חייבת את הסכומים שנתבעו בתביעות. החלטת המוסד השיפוטי של פיפ"א שהתקבלה כעת היא עוד דוגמא טובה לכך".


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully