וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ממשיכים מאותה נקודה

ערב גדול של קייל לוהש ודייויד פריז (שלוש חבטות), סידר לאלופה סנט לואיס ניצחון 1:4 במיאמי במשחק פתיחת העונה

אלופת ה-MLB המכהנת סנט לואיס קרדינלס, ממש לא מתכוונת לוותר בקלות על התואר שלה, למרות עזיבתם במהלך הפגרה של הכוכב הגדול אלברט פוחולס והמאמן טוני לה רוסה. לאחר שהעונה כבר יצאה לדרך בשבוע שעבר, עם צמד משחקים בסדרת טוקיו בין אוקלנד לסיאטל, הלילה (בין רביעי לחמישי), היא נפתחה באופן רשמי עם משחק הפתיחה בו גברו הקרדינלס 1:4 בחוץ על מיאמי מארלינס המתחדשת.

זה היה הערב של קייל לוהש. המגיש של סנט לואיס, פתח את העונה בצורה הכי טובה שניתן לעלות על הדעת. הוא היה כמעט בלתי נגיע ואחרי שישה אינינגים עוד החזיק בנו היטר, כשהשחקן היחידי שעלה מולו לבסיס הוא אמיליו בוניפסיו. בסופו של דבר, חוזה רייס, במשחק בכורה בינוני במיאמי (שני סינגלים), הצליח למצוא את הפירצה של לוהש, אבל לא הרבה יותר מזה. המגיש סיים 7.1 אינינגים, בהם הרשה רק שתי חבטות וסילק שלושה חובטים בסטרייקאאוט. הוא כמובן רשם את הניצחון, כאשר ההפסד חתום על שמו של ג'ו ג'ונסון, שבשישה אינינגים הרשה שלוש ריצות ו-10 חבטות. ג'ייסון מוטה זכה בשמירה.

בהתקפה, הקרדינלס קיבלו תפוקה מגיבור הפלייאוף האחרון, דייויד פריז, שמבחינתו מתכנן להפוך לכוכב אמיתי ולא לאפיזודה חולפת. כבר באינינג הראשון הוא שלח סינגל שהכניס הביתה את קרלוס בלטראן ולאנס ברקמן. באינינג הבא, רפאל פורקל הכניס את דניאל דסקלסו בסינגל נוסף. באינינג השמיני פריז חבט לסינגל נוסף, השלישי שלו במשחק, מה שהוביל אותו בהמשך האינינג להכניס את הריצה הרביעית לסנט לואיס. דאבל של ג'ו באק הכניס את עומאר אינפנטה בתחתית האינינג השמיני עבור מיאמי.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully