וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: חוזי ענק חדשים לג'ואי ווטו ומאט קיין

הכוכב של סינסינטי ירוויח 225 מיליון דולר ב-10 שנים, המגיש של הג'איינטס 127.5 בשש שנים. חימנז הושעה מ-5 משחקים

עונת הבייסבול אוטוטו נפתחת והלילה החולף (בין שני לשלישי) הביא עימו מספר חדשות מסקרנות מהליגה. סינסינטי, שמנסה לנצל את העובדה שהיריבות הגדולות לבית איבדו את הכוכבים שלהן, סנט לואיס את אלברט פוחולס ומילווקי את פרינס פילדר, החליטה לשבור את כל קופות החזרזירונים למיניהן והגיע לסיכום עם שחקן הבסיס הראשון שלה ג'ואי ווטו, במסגרתו יוארך החוזה של ה-MVP מעונת 2010 בעשר שנים תמורת לא פחות מ-225 מיליון דולר.

לשם השוואה, פוחולס זכה ל-254 מיליון דולר לעשר שנים מהאיינג'לס ופילדר ל-214 מיליון לתשע שנים מדטרויט. ווטו בן ה-28, חבט בעונה שעברה ל-28 הומראנים ו-103 הכנסות רצים ונבחר לאולסטאר. הוא מתחיל את עונתו השישית בסינסינטי.

עוד חוזה ענק נחתם במפרץ, שם סן פרנסיסקו שמרה את המגיש האולסטאר שלה מאט קיין לשש שנים נוספות, עד 2017, תמורת 127.5 מיליון דולר, מה שהופך אותו למגיש הימני הכי מרוויח במשחק. בחוזה הוכנס גם סעיף במסגרתו יוכל קיין להטיל וטו על כל טרייד וקיימת אופציה לשנה שביעית. 112.5 מיליון דולרים מהחוזה מובטחים לקיין בחמש השנים הקרובות והמגיש בן ה-27, שסיים את העונה שעברה במאזן 11:12, עם ERA של 2.88 בלבד ולמעלה מ-200 אינינגים עונה חמישית ברציפות, יפתח עונה שמינית במפרץ.

הענקים החתימו במהלך הפגרה גם את טים לינסקאם על חוזה חדש והג'נרל מנג'ר בריאן סייבן אמר: "ההחתמה של מאט על הארכת חוזה הייתה עדיפות עליונה עבור האירגון שלנו". קיין עצמו הוסיף: "זו הייתה החלטה קלה עבורי. מגניב לחשוב שאהיה ג'איינט כל החיים".

בגזרה אחרת, לא הכל שמח בליגה והעניינים מתחממים עוד לפני שהעונה בכלל יצאה לדרך. לאובלדו חימנז כנראה נותרו כמה נושאים בלתי סגורים עם חברו לשעבר בקולורדו טרוי טולוויצקי. במשחק קדם עונה, המגיש שיגר כדור עז ומכוון לכיוון המרפק של טולו, מה שעלה לו בהרחקה מחמישה משחקים. חימנז סירב להתנצל ואמר: "שחקנים נפגעים מהגשות כל יום. נגד שחקן כמוהו, חייבים ללכת פנימה ואני לא יכול לגרום לכדור ללכת לאן שאני רוצה בכל פעם". בין השניים החל סיכסוך במהלך הפגרה, לאחר שחימנז אמר שלא היה לו טוב במייל היי סיטי וטולו הגיב ואמר שטוב שהמגיש נשלח בטרייד.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully