וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן חטיב: "צריך לסגור את הכדורגל"

אביו של כדורגלן הפועל חיפה שהותקף זועם על מכבי פ"ת: "אולי קינאו בו כי הוא ערבי". חטיב ודנקוביץ' נחקרו במשטרה

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין

עריכה: אמיר קותיגרו

אל בית משפחת חטיב משפרעם נהרו היום (ראשון) מבקרים רבים שדאגו לשלומו של שחקן הפועל חיפה, עלי חטיב, שהותקף בסיום המשחק בין קבוצתו למכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה. גם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, יצר קשר עם אביו של השחקן, חסן חטיב, ושאל לשלומו.

חטיב, ששוחרר היום מבית החולים "בילינסון", ייבדק פעם נוספת במחלקת פה ולסת בבית החולים רמב"ם, ולאחר מכן הקבוצה תערוך מסיבת עיתונאים בקשר לאירועים האלימים. בהפועל חיפה יגנו בתוקף את האירועים ויבקשו הורדת נקודות למכבי פתח תקווה, זאת מכיוון ששני אנשי צוות של המועדון היו אחראיים העיקריים לאשפוזו של חטיב.

כפי שפורסם הבוקר בוואלה! ספורט, דני פרדה הגיש תלונה במשטרה ובעקבות כך, עלי חטיב וסטפן דנקוביץ' זומנו לחקירה, שנערכה היום אחר הצהריים. השניים נחקרו במשך מספר שעות ובימים הקרובים אמורים להיחקר אנשים נוספים בנושא. לאחר שהמשטרה תסיים את חקירת האירוע, היא תגיש את מסקנותיה.

אביו של חטיב התבטא היום נחרצות כנגד מכבי פתח תקוה והבעלים שלה עמוס לוזון: "אם שני האנשים יחזרו לעבוד בקבוצה, צריך לסגור את הכדורגל", אמר חסן חטיב. "לא הגיוני שבעלים של קבוצה יחפש להאשים מישהו אחר, רק בהתהגות זאת הוא נותן לגיטמציה למעשים".

עוד הוסיף חסן חטיב: "אני חושב שיש אנשים שקינאו בעלי בגלל שהוא ערבי ותוך זמן קצר הצליח כל כך וזה הפריע להם. אם זה היה מישהו אחר הוא היה חושב הרבה יותר אם לפגוע בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully