וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ: "אני לא מפחדת מהלחץ"

1.4.2012 / 12:05

גולשת הרוח ששמרה על התואר שלה באליפות העולם זכתה לקבלת פנים חגיגית בוועד האולימפי, וסיפרה על הרוגע שלה

קובי אליהו

לי קורזיץ, שנחתה ביום חמישי האחרון בארץ אחרי זכייה שניה ברציפות באליפות העולם בגלישת רוח, זכתה היום (ראשון) לקבלת פנים חגיגית בוועד האולימפי הישראלי. קורזיץ, שזכתה בפעם השלישית בקריירה באליפות העולם, קיבלה מענק של 100 אלף שקלים בזכות ההישג שלה, בעוד שמאמנה בן פינקלשטיין זכה למחצית מהסכום. במסיבת העיתונאים החגיגית השתתפו קורזיץ ופינקלשטיין, כמו גם יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין, המנהל המקצועי גילי לוסטיג, סגן יו"ר הוועד האולימפי סם אולפינר ומנכ"ל הוועד אפרים זינגר.

הגולשת לי קורזיץ מציגה את מדליית הזהב. קובי אליהו
קבלת פנים חגיגית. קורזיץ/קובי אליהו

קורזיץ אמרה במסיבת העיתונאים: "לפני שנסעתי לאליפות העולם דיברתי עם יהודה מעיין, זו הייתה שיחת המזל הקבועה. שאלתי אותו אם אני אכנס ל-16 הראשונים והוא אמר לי חמישייה. טוב שהוא צדק. יש עליי לחץ וזה נכון כי אנחנו לפני אולימפיאדה ויש סיכויים טובים שאני אנצח, אבל אנחנו מתעסקים בים שזה דבר לא צפוי. אני לא מפחדת מהלחץ כי הגעתי לרמות מאוד גבוהות עם עצמי שלא האמנתי. אני נהנית מהמקום שאני נמצאת בו ואתן מעצמי הכל. אני יודעת שאפשר לזכות במדליה, אבל אני גם יודעת שאפשר להיכשל".

יו"ר איגוד השייט יהודה מעיין: "ההישגים האלה נותנים אפשרות להרבה בני נוער לחלום, זה לא משהו פשוט. אם הסטטיסטיקה תעבוד לטובתנו, נחזור מלונדון עם מדליה ואם היא תעבוד עוד יותר לטובתנו נחזור עם שתיים".

המנהל המקצועי של איגוד השייט גור שטיינברג: "לי רשמה מקבץ נדיר באליפויות האחרונות. צריך לזכור שהיו גם תנאים נדירים באליפות הזאת. אני כבר מאמן 20 שנה ולא הייתה אף פעם תחרות כזאת שבכל הימים היו רוחות חזקות. לי בתנאים האלה היא מספר 1 בעולם ולמרות שהייתה לה הכנה חלשה יחסית היא הצליחה לנצל את היתרונות שלה, ולמרות שאמרנו לה לא להפעיל יותר מדי עוצמות בשנה כל כך חשובה, היא התנהלה בצורה מופתית ובוגרת.

לי קורזיץ זכתה באליפות העולם

  • עוד באותו נושא:
  • לי קורזיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully