וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מתיחות קשה בין גיא לוי למספר שחקנים

1.4.2012 / 9:05

הרוש הוצא מהסגל וברח הביתה, מלכה, גרביץ' ובוז'וביץ' כועסים. שחקן: "הוא מדבר על שפיות? קודם שיתקן את חדר ההלבשה"

"גיא אמר אתמול שנישאר בליגה אם נשמור על שפיות. איך אפשר לשמור על שפיות כשחדר ההלבשה לא מתפקד? יש כאן שחקנים שלא רוצים לשחק בשבילו והמצב הפך להיות קריטי. אפשר לומר שאם השפיות במערכת היחסים בין השחקנים למאמן לא תחזור, לא נישאר בליגה". כך אמר אחד משחקני הפועל באר שבע לאחר ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה, אז החליטו כמה מהם לדווח על מערכת יחסים עכורה בינם לבין המאמן, גיא לוי. לטענת השחקנים שוררת מתיחות קשה בין לוי למספר שחקנים, ביניהם מוטי מלכה, שמעון הרוש ופטר גרביץ'. "פשוט נשבר להם ממנו", אמר אחד מהם. "הקבוצה הזאת בנויה על שלד מצומצם, אבל מתנהלת כאילו היא ביורוליג. משחק אחד אתה בהרכב, ואחר ביציע. איך אפשר להמשיך ככה?". השיא אירע אתמול כשמלכה הוחלף למרות שנכנס 20 דקות קודם לכן. "איך אפשר לומר שהוא לא היה במשחק? הוא גמר אותו. איך אפשר להיכנס למתיחות עם שחקנים כשאתה לא יודע אם תישאר בליגה?". אגב, לוי נשאל אמש על החילוף של מלכה ואמר: "הוא יצא רק כי הוא היה לא טוב".

לגבי הרוש, אם עד עכשיו חשבתם שהיחסים "אינם בשיאם", כעת חלה התפתחות נוספת. עוד לפני המשחק אירעה תקרית לא נעימה בחדר ההלבשה, כשלוי שלח את מנהל הקבוצה יורם זגורי לחדר וזה הודיע למגן שהוא לא מתלבש למשחק. הרוש, שרק במשחק האחרון חזר לסגל אחרי תקופה ארוכה של מתיחות עם המאמן, היה מופתע מאוד מההחלטה ושחקנים סיפרו כי העריכו שיתפרץ על המאמן. אלא שאז לוי נכנס לחדר, והרוש עבר בין כל שחקני הקבוצה, לחץ את ידם ואמר להם: "חבר'ה, שיהיה בהצלחה. אני מבקש מכם לא להתייחס למה שקרה בינינו. המשחק יותר חשוב מהכל". לאחר הדברים הללו החליט הרוש לעזוב את המגרש ונסע לביתו. שחקנים שהיו בחדר אמרו: "עשינו הכנה ארוכה למשחק, כולל מלון ונסיעה. אם הוא לא בסגל, בשביל מה גררו אותו לכל המתח הזה? כל השחקנים פה תמכו בשמעון, וגיא ראה את זה". גרביץ' עצמו התבקש עוד שלשום לא להגיע להכנות של הקבוצה בקריית שלום ולמלון באזור המרכז. גרביץ' המונטנגרי לא נכלל בסגל ונראה ממורמר מאוד מההחלטה, בעיקר לנוכח הדקות שהוא מקבל מהמאמן. הקשר נראה מסתודד עם בן ארצו המגן דרשקו בוז'וביץ', שנכנס לסגל רק ברגע האחרון במקום הרוש.

בעוד שבועיים, לאחר פגרת החג, מצפה לקבוצה משחק גורלי מול מכבי פתח תקוה. "במיוחד אחרי התוצאה שהם עשו עם הפועל חיפה אתמול, אם אחת הקבוצות תפסיד, היא תרד ליגה", אמרו בקבוצה. בקבוצה זעמו אתמול על השופט חיים יעקב שלא שרק לפנדל לאחר עבירה של פביאן סטולר ברחבה על עידו אקסברד. "שערוריה שבמשחק כזה השופט הוא האדם היחיד במגרש שלא ראה את זה. אם צריך, נתלונן, למרות שזה לא יעזור", אמרו אתמול.

"הגיע לנו לנצח", סיכם המגן אופיר דוידזאדה. "הגענו להמון הזדמנויות ולא ניצלנו אותן. חבל שכל פעם אנחנו מתחילים לשחק כשאנחנו בפיגור. עכשיו צריכים להמשיך הלאה והמשחק הבא הוא משחק של מאני טיים. משחק שיכול לקבוע את העונה שלנו. אנחנו יוצאים לפגרה במתח, יכול להיות שהפגרה תסייע לנו להירגע קצת ולארגן את הנפש ואת הראש, כי המתח הזה זה משהו שאי אפשר להסביר אותו".

על העובדה שהקבוצה נקלעת לפיגור ברוב המשחקים שלה הוסיף השחקן: "אנחנו מנסים לפצח את החידה הזו ולא מצליחים. בכל פעם יש משהו אחר. אנחנו חייבים לעשות משהו בראש כי אלו המשחקים האחרונים של העונה ואסור לספוג גולים כאלה. בייחוד לא במשחקי תחתית".

צפו ב-1:1 בין הפועל פתח תקוה להפועל באר שבע

גיא לוי: "נישאר בליגה אם נשמור על השפיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully