וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "לא ניתן לקרית שמונה לחגוג עלינו"

האדומים נערכים למשחק ביום שני, סיכוייו של מהראן לאלה להיכלל בסגל נראים קטנים. שי אבוטבול התאמן וצפוי לפתוח

באווירה די רגועה, ערכה היום (שבת) הפועל תל אביב אימון נוסף לקראת המשחק ביום שני מול עירוני קרית שמונה. אחרי ההפסד של מכבי נתניה הערב, בהפועל יודעים טוב מאוד שאם לא ינצחו את קרית שמונה היא תחגוג את האליפות כבר ביום שני על גבה: "הנקודות יותר חשובות לנו למאבק על הכרטיס לאירופה מאשר להם", אמר היום אחד השחקנים של הפועל. "נעשה הכל בכדי לנצח את המשחק ולא לתת לקרית שמונה לחגוג על הגב שלנו".

החלוץ מהראן לאלה חזר כבר אתמול להתאמן, אך נראה כרגע שלא יהיה בסגל למשחק ביום שני. למרות ההתנצלות של החלוץ, נראה כי המאמן ניצן שירזי עדיין פגוע מאמרותיו של לאלה ושל סוכנו פואד פארס ("בובה של טביב") ולכן הסיכויים של השחקן להיות בסגל קטנים מאוד, זאת למרות הסגל הדליל שיעמוד לשירזי ביום שני. אגב, מחר אמורה הפועל להודיע על גובה הקנס שיקבל החלוץ.

עוד לקראת המשחק, שי אבוטבול שב גם הוא להתאמן וצפוי לפתוח ביום שני. על פי האימון היום נראה כי שירזי לא מתכנן שינויים בהרכב מזה שפתח מול מכבי תל אביב בשבוע שעבר. המאמן יעלה במערך של חמישה קשרים כשאבוטבול ורועי גורדנה יאיישו את הקישור האחורי ואילו מירקו אורמוש ואלרואי כהן יוצבו על האגפים. נוסא אייגבור ישחק מתחת לעומר דמארי שיעלה כחלוץ יחיד. בהגנה גם לא צפויים להיות שינויים כשבוריס קליימן יעלה שוב במקומו של אפולה אדל המורחק. מלבד השוער, תחסר הפועל את סלים טועמה וידין המורחקים ואת עמרי קנדה, מור ששון וטוטו תמוז הפצועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully