וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

31.3.2012 / 21:23

פרדה הצליח לסדר למלאבסים מהפך וניצחון חשוב מאוד עם שער נהדר בדקה ה-90. האדומים של בנין חוזרים למאבקי ההישרדות

מכבי פתח תקוה לא בדיוק הרשימה, אבל הצליחה להשיג הערב (שבת) אולי את הניצחון הכי חשוב בליגה השנה. המלאבסים חזרו מפיגור ל-1:2 על הפועל חיפה, במסגרת המחזור ה-32 והשני בפלייאוף התחתון ועלו למקום ה-13 עם 33 נקודות. הפועל חיפה אולי הרגישה כבר את הבריחה מהתחתית, אבל היא עדיין חזק במאבקים כשיש לה רק שתי נקודות יותר מהקבוצה של משה סיני.

עם כל הכבוד למשחק ול-90 דקות, חייבים לציין מעל הכל את האירועים הדוחים שהתרחשו על כר הדשא בסיום המשחק. עשרות שחקנים, חברי צוות מקצועי וחברי הנהלה התקוטטו לאחר שריקת הסיום, כשאחד משחקני הפועל חיפה, עלי חטיב, סופג בעיטה בפניו ושובר מספר שיניים. פשוט גועל נפש שמוציא את כל החשק מהכדורגל והספורט בכלל. בסיום המשחק סטפן דנקוביץ', גל אראל ודני פרדה.

במכבי פתח תקוה גייסו השבוע את כל התותחים הכבדים במטרה לעזור. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הגיע לדבר עם השחקנים, נשיא המועדון עמוס לוזון ירד לחדר ההלבשה והטיף ציונות ונראה שכל המסרים הללו גם חילחלו בסופו של דבר אל השחקנים. מכבי פתח תקוה אמנם נראתה כבויה, חסרת חשק וסדר ורק במזל הצליחה לנצח, אבל מדובר במשחק ובשלוש נקודות יותר יקרות מכל שלוש נקודות שהיו להם עד היום.

הפועל חיפה הציגה משחק דומה מאוד לזה שהציגה במחזור שעבר נגד הפועל באר שבע. האדומים של טל בנין נראו מצוין במחצית הראשונה, הגיעו למספר הזדמנויות מסוכנות וגם הצליחו לכבוש את השער שלהם. אבל במחצית השנייה הלכה הפועל חיפה אחורה וביססה כמעט את כל המשחק שלה על כדורים ארוכים ליובל אבידור המהיר. אמנם הוא נמצא בכושר מצוין, אבל גם הוא לא יכול לעשות הכל לבד. זה גם עלה לקבוצה שלו ביוקר בסופו של דבר, בניגוד למחזור שעבר.

טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה (ימין) עם עומר גולן. קובי אליהו
ניצחון חשוב. בן חיים עם גולן/קובי אליהו

מהלך המשחק

דקה 12: כדור חופשי ארוך מצא את אבידור חופשי ברחבה, אך הוא נגח מ-12 מטר החוצה.

דקה 24: דנקוביץ' חדר לרחבה ועבר את גולן, שהכשיל אותו. השופט הורה להמשיך לשחק.

דקה 38: גול! סנסוני איבד כדור ברשלנות, שפגע באבוקרט והגיע לאבידור. החלוץ הלוהט בעט לפינה הרחוקה לקורה ופנימה. 0:1 להפועל חיפה ושער שישי בששת המשחקים האחרונים.

דקה 57: אבידור קיבל מסירת עומק, אך הוריד את הכדור לא מספיק טוב ואיבד.

דקה 64: הגבהה מצאה את פרדה, שהצליח להוריד לצמח, שבעט מהאוויר לרשת החיצונית.

דקה 72: גול! כדור חופשי של פרדה עבר את כל הגנת הפועל חיפה ומצא את גולן, שדחק מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 90: מרעי קיבל כדור חמישה מטר מהשער ובעט במספרת, קאלה ריחף והדף.

דקה 90: גול! פרדה בעט כדור חופשי מ-20 מטר היישר לחיבורים של קאלה. 1:2 למכבי פתח תקוה.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, מתן אוחיון, עומר גולן, טל מעבי, מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, מריו צארביץ' (טל בן חיים, 56), דני פרדה, ציון צמח (נס זמיר, 69), ויקטור מרעי.

הרכב הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, עלי חטיב (גל אראל, 70), דרגאן צ'ראן, יובל אבידור, סטפן דנקוביץ'.

הרכב מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הרכב הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully