וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

מערכת וואלה! ספורט

31.3.2012 / 16:49

שער של דינו אנדלובו בדקה ה-79 סידר לזהובים ניצחון שני ברציפות, והנחיל לראובן עטר הפסד אחרי 5 ניצחונות רצופים

טוב, אז בני יהודה כבר לא תזכה בתואר העונה. לכן אפשר לפחות להעניק לה באופן רשמי את תואר "הורסת המסיבות של ליגת העל". הזהובים ניצחו היום (שבת) 0:1 את מכבי נתניה, במסגרת המחזור ה-32 של ליגת העל והשני של הפלייאוף העליון. שער של דינו אנדלובו סידר לבני יהודה ניצחון 0:1 שני ברציפות, אחרי הניצחון המפתיע על בקרית שמונה במחזור שעבר, והנחיל לקבוצה של ראובן עטר הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הקבוצה של יוסי אבוקסיס עלתה באופן זמני למקום הרביעי עם 49 והיא חזק מאוד בתמונת המאבק על הכרטיס לאירופה. נתניה עם 50 נקודות. אגב, משמעות הניצחון הזה של בני יהודה היא שקרית שמונה זקוקה לתיקו מול הפועל תל אביב כדי להבטיח את האליפות.

מה גרם לזהובים להתעורר פתאום בפלייאוף לאחר שדי אכזבו לאורך רוב שלבי העונה? אמנם ההגנה של בני יהודה הייתה יציבה ושקטה מאוד לאורך כל העונה, אבל נראה פתאום שהקבוצה למדה גם לקחת נקודות בשיניים ועם אופי, מה שלא עמד לטובתה במשחק החוץ מול בית"ר ירושלים במחזור ה-30 והאחרון של העונה הסדירה, לאחר שאיבדה יתרון 0:1 והפסידה 2:1 בדקה ה-92. אין ספק שבני יהודה תרוץ חזק מאוד עד הסוף במאבק הכרטיס לאירופה.

מנגד, קצת קשה לבוא בטענות לקבוצה של ראובן עטר. מכבי נתניה ספגה הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות מרשימים מאוד ברציפות בכל המסגרות, ובסך הכל נראתה מצוין גם היום בבלומפילד. נתניה עדיין בעמדת זינוק טובה לקראת המשך המאבקים על הכרטיס לאירופה ובוודאי מוכנה לקנות תסריט של הפסד אחד אחרי חמישה ניצחונות רצופים גם בעתיד.

דינו אנדלובו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
סידר לזהובים שלוש נקודות חשובות. אנדלובו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 26: מוגרבי פרץ קדימה וניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטר, הכדור הלך החוצה.

דקה 33: מרינקוביץ' חטף לבן הרוש והגביה את הכדור לרחבה, שם חיכה אנדלובו, שנגח משישה מטר החוצה.

דקה 50: אנדלובו קיבל מסירה וכשהוא עם גבו לשער השאיר לגלבאן, שבעט מ-17 מטר, סאלם עצר.

דקה 55: פינאס מסר לסבע ומלך שערי הליגה בעט מ-20 מטר כדור חזק מאוד, איינוגבה הדף לקרן.

דקה 57: עזרא הלוהט פרץ קדימה ונותר לבד מול איינוגבה, אך בעט לא מספיק טוב והשוער הניגרי הציל.

דקה 79: גול! איינוגבה שלח כדור ארוך לאגף ימין שם המתין אנדלובו, שעבר שחקן ובעט כדור חזק לרשת. 0:1 לבני יהודה בניגוד למהלך המשחק.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, עוז ראלי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה (אמיר עגיוב, 68), ננאד מרינקוביץ' (פיני בלילי, 57), פדרו גלבאן, דינו אנדלובו (אביב חדד, 90).

הרכב מכבי נתניה: גיא סאלם, ליאור ראובן (סרגיי אלכסייב, 81), ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, טובארנו פינאס, ניר נחום (מוחמד כליבאת, 88), חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

לדף המשחק

בני יהודה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully