וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דריקס: "כמו שאנחנו מכירים את מכבי, הכל ייתכן"

30.3.2012 / 19:20

מנכ"ל מכבי תל אביב לא נכנע, למרות ההפסד לפנאתינייקוס: "ברור שלנצח אותם שלוש פעמים זו משימה קשה"

במכבי תל אביב מודים כי מקקנת בהם תחושת אכזבה והחמצה לאחר ההפסד אמש (חמישי), 78:69 לפנאתינייקוס במשחק מספר ארבע של סדרת ההצלבה. עם זאת, קברניטי ושחקני הקבוצה הצהובה לא אומרים נואש ומאמינים כי ניתן יהיה לנצח גם ביוון, במשחק המכריע שייערך ביום חמישי הקרוב.

אלי דריקס, מנכ"ל הקבוצה, אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "יש אכזבה, אך צריך לזכור שלא קל לנצח את פנאתינייקוס. האכזבה קיימת, כי בסופו של דבר הצלחנו להעביר את הביתיות אלינו, אבל היה לנו גם ברור שלנצח את פנאתינייקוס שלוש פעמים זו משימה מאוד מאוד קשה, כמעט בלתי אפשרית אפילו".

דריקס הבהיר: "לא הייתה שאננות. אסור לשכוח, שכפי שידענו לפני המשחקים, לפנאתינייקוס יש הרבה יותר כלים מאשר לנו. קיווינו, שאחרי שהעברנו את הביתיות אלינו, עם הקהל שלנו, נצליח לעשות את זה, אבל ידענו גם שמדובר במשימה לא פשוטה. עכשיו אנחנו יוצאים למשחק חמישי באתונה וזה מעניק להם יתרון, עם כל מה שמשתמע מכך. אבל כמו שאנחנו מכירים את הספורט ובעיקר את מכבי, הכל יכול לקרות. אנחנו במכבי אף פעם לא מרימים ידיים. ניצחנו את המשחק הקודם באתונה והכל עדיין פתוח".

דריקס אף החמיא לשחקנים ולצוות המקצועי: "השחקנים לא הפתיעו אותי בנחישות וברצון שלהם, וגם לא דיוויד בלאט. זו השנה השנייה שלו ומה שמאפיין את הקבוצות של דיוויד, זה שאין כוכבים גדולים, אלא קבוצה שמשחקת ביחד ונותנת הכל. זה מה שאנחנו לוקחים גם למשחק הבא".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully