וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: טדי הרג אותם

30.3.2012 / 18:19

אולי כדאי לקטמון להתחיל לחשוב על נדידה בחזרה לחולון כדי לנצח. וגם: הקבוצה הכי גרועה בליגה מוכיחה שאפשר אחרת

התוצאה: מכבי קרית מלאכי – מכבי קרית גת 7:1

לא בכל יום סופגת קבוצה מליגה א' שביעייה, בטח ובטח כזו שמדורגת בחלק העליון של הטבלה, ורק לפני כמה שבועות עוד היו לה יומרות להיאבק על מקום בליגה הלאומית. קרית מלאכי הורידה כבר מזמן את הרגל מהגז, ולמרות שבשבוע שעבר היא הוציאה 0:0 מחמיא ממרמורק, נראה שמול קרית גת התייצבה קבוצה שונה לחלוטין. כבר במחצית הובילו האורחים 1:4 אחרי שהשוער של קרית מלאכי צחי גיגי הורחק בדקה ה-13 והשאיר את הקבוצה שלו בעשרה שחקנים עד הסיום. עם או בלי גיגי, אנחנו מצפים מקרית מלאכי ליותר.

המאכזבת: הפועל קטמון

משהו לא טוב על מי שהייתה המועמדת מספר 1 לעלות ללאומית, ומשהו התקלקל בדרך. הירושלמים ספגו בשישי את הפסדם הרביעי ברציפות, ועם תוצאות כאלה, לא פלא שבכל שבוע יש לנו מוליכה חדשה. קטמון נכנעה הפעם להפועל ערד, מהקבוצות הפחות מבריקות בליגה, אבל כנראה שהיא תהפוך העונה רשמית לכבשה השחורה של קטמון. מי שהספיק לשכוח, בסיבוב הראשון ערד ניצחה בקלות בבית 1:3 את קטמון, וגם הפעם היא חוללה צרות, כשאולי הניצחון הזה יהיה בדיוק מה שיספיק לה להישאר עונה נוספת בליגה א'. וקטמון? לא בטוח שהמעבר לטדי עשה לקבוצה הזו טוב. קטמון ניצחה רק פעם אחת באיצטדיון הירושלמי בחמשת המשחקים האחרונים שלה שם. מישהו מתגעגע לחולון?

הכוכב: מתן נחמני (הפועל עפולה)

בזמן שאסי גלבוע כבר מתכננת את דרכה בליגה הלאומית, הפועל עפולה עוד נאבקת על המקום השני במחוז הצפוני, ומי שעזר לה היום להתקרב להגשמת המשימה הזו הוא מתן נחמני. בפיגור 1:0 מול מ.כ. כרמיאל צפת, הצליח נחמני לכבוש שני שערים תוך 11 דקות ולהפוך את התוצאה על פיה. נחמני, בסך הכל בן 23, הוסיף שני שערים לשבעה שיש לו בכל המסגרות, ונראה שאם בעונה הבאה ייתנו לו את המפתחות ויהפכו אותו לשחקן הרכב קבוע, בעפולה יוכלו אולי לפנטז גבוה יותר.

ההפתעה: הפועל רמלה מנצחת 1:4

לא, זו לא טעות. אחת הקבוצות הגרועות ביותר בכדורגל הישראלי, אם לא הגרועה שבהן, זו שספגה עד היום 209 שערים וכבשה 15 בלבד. כן, כן, אותה אחת שהשיגה שתי נקודות בלבד העונה והפסידה ב-22 משחקים מתוך ה-23 שהיו לה, חגגה רביעייה. איך זה קרה ומי הקורבן? מכבי רחובות, שתסיים את העונה במחוז מרכז של ליגה ג' במרכז הטבלה. אגב, גם הניצחון הקודם של רמלה הושג אחרי שהשחקנים סיימו עם רביעייה. אז הם חגגו מול צעירי אלמחדי במחזור הראשון 2:4 וכעת הם סיפקו רביעייה נוספת.

האירוע: רמת ישראל וגבעת שמואל נפרדות ב-4:4

נראה שהעניינים במחוז תל אביב של ליגה ג' מתחילים להיסגר ועוצמה חולון היא זו שתחגוג בסיום העונה, אבל בינתיים קיבלנו דרמה ענקית בין שתי קבוצות שנאבקו עימה על העלייה, ועדיין אולי מפנטזות לעשות משהו. גבעת שמואל הובילה ראשונה, רמת ישראל השוותה, וכבשה שני שערים נוספים בדרך ל-1:3, אבל גבעת שמואל החזירה עם שני שערים משלה, השני שבהם הובקע בדקה ה-88. ומכאן בעצם התחילה הדרמה. ארבע דקות בתוך תוספת הזמן שער עצמי של רובי בבלי העלה את רמת ישראל ל-3:4. נגמר? ממש לא. דקה לאחר מכן חנן חדד סגר את סיפור משחק הצמרת הזה עם שער משלו שחילק את הנקודות.

המאמן: יוסי זוזוט (מכבי יבנה)

לא בטוח שמכבי יבנה תחגוג בסיום העונה עם השמפניות, אבל נדמה שהעבודה שנעשית בקבוצה תעזור לה לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בעונה הבאה. יבנה מנצלת ליגה בינונית למדי כדי לשמור על מקום בצמרת, ובדרך היא מציגה כדורגל טוב שמתלווה לקצת מזל שאף פעם לא מזיק. יוסי זוזוט נהנה היום משער בתוספת הזמן של איתן בר שהקפיץ את הקבוצה למקום הראשון, ובצירוף ההופעה בגביע המדינה מול הפועל תל אביב, בהחלט אפשר לחלק מחמאות למי שנחשבת ללהיט התורן של הליגה.

לתגובות: orenko999@walla.com

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully