וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי ערך שיחה אישית עם שראנוב

30.3.2012 / 13:48

המאמן שוחח עם השוער שנדחק לספסל. בוקולי בספק, תורג'מן עשוי לרדת לספסל. ז'וטאוטאס יגיע ללא קשר למאמן הבא?

אחרי יום חופש שהעניק אלישע לוי לשחקניו, מכבי חיפה חזרה היום (שישי) להתאמן לקראת המשחק ביום שני נגד מ.ס. אשדוד, שלא ניצחה מעולם בקריית אליעזר (עירוני אשדוד עשתה זאת באוקטובר 1994, ושברה רצף של שנה וחצי ו-45 משחקים ללא הפסד ביתי).

אלישע לוי לא תרגל הרכב מלא, אבל ויאם עמאשה ודניאל צסארץ מועמדים לפתוח בחלק הקדמי. גוסטבו בוקולי לא התאמן גם היום, הפעם בגלל דלקת. בחיפה מקווים שיהיה כשיר לפתוח, אבל אם זה לא יקרה ערן רוזנבאום או ימפולסקי יפתחו לצדו. אוראל דגני, טאלב טואטחה, אייל גולסה ותמיר כהן ממשיכים להיעדר. המנכ"ל איתמר צ'יזיק ביקר באימון, אבל לא דיבר עם השחקנים. אלישע לוי לקח שלשום (רביעי) את השוער בויאן שראנוב לשיחה אישית, שהתקיימה על כר הדשא לאחר סיום האימון. השיחה עסקה כנראה במעמדו של השוער, שנדחק לאחרונה לספסל ועדיין לא ברור האם יישאר בעונה

כפי שפורסם אתמול, חיפה תפנה לראובן עטר לאחר המשחק שיתקיים בין הקבוצות ב-14 באפריל, בעוד קצת יותר משבועיים, או בשלב מאוחר יותר אם הקבוצות יפגשו בחצי גמר גביע המדינה. הסיכוי למאמן אחר הוא קלוש מאוד, אבל קיים. לאחרונה עלתה אפשרות שריימונדס ז'וטאוטאס ימונה לתפקיד במועדון ללא קשר להגעת עטר. הסיכויים שימונה למאמן קיימים רק במידה ומשהו בלתי צפוי יתרחש במשא ומתן מול עטר.

האנובר וטולוז יעקבו בתקופה הקרובה אחר המגן טאלב טואטחה והחלוץ מוחמד גדיר. המגן יתבקש בימים הקרובים לסור עם סוכנו, דדה חדד, כדי לחתום על החוזה החדש במועדון. בשני החוזים אין סעיף יציאה לחו"ל. טואטחה, כזכור, ישוב לאימונים בשבוע הבא ויהיה בסגל למשחק מול נתניה לאחר שהתאושש מניתוח הבקע אותו עבר בתחילת החודש.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully