וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "סדרה שתיזכר לטובה בהיסטוריית הכדורסל האירופאי"

29.3.2012 / 23:14

שמעון מזרחי מרוצה ממכבי ת"א: "הראינו את רוח המועדון". בלאט: "אוחיון לא שיחק בסוף כי חיפשנו מישהו שייקלע מבחוץ"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

משחק צמוד נוסף בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס הסתיים הערב דווקא בניצחון יווני 69:78. פאו השוותה ל-2:2 בסדרה והמשמעות היא שביום חמישי הבא שתי היריבות המרות תפגשנה שאולם אואקה באתונה למשחק החמישי והמכריע, ממנו תצא הקבוצה שתגיע לפיינל פור במאי באיסטנבול. עוד לפני כן, הודיעה המנהלת כי משחק הליגה של הצהובים מול עירוני אשקלון יתקיים ביום ראשון בשעה 19:00.

"לא תפקדנו התקפית ברבע האחרון וזה השפיע גם על ההגנה שלנו", סיכם דיוויד בלאט המאוכזב. "פנאתינייקוס עשו מהלך טוב עם האיזורית מה שלא עשו כל הסדרה. לא קלענו וגם לא הסתדרנו עם זה וזה הוציא אותנו מהמשחק. לא היה לנו משחק גדול גם ככה וכדי לנצח אתה צריך להתעלות בשלב מסוים ולא הצלחנו בנקודה הזו".

המאמן דיבר על כך שיוגב אוחיון לא היה על הפרקט בדקות האחרונות: "סבלנו מקליעה מבחוץ. חיפשנו מישהו שייתן לנו את זה ובגלל זה אוחיון לא שיחק בדקות האחרונות. אין ספק שהוא נתן לנו לא רק בסדרה אלא בכל השנה המון משחקים טובים. נשאר לנו עוד משחק והוא עוד ייתן לנו מה שצריך".

יו"ר מכבי, שמעון מזרחי, אמר בסיום: "אמרתי אחרי המשחק הראשון שבסדרות כל דבר יכול לקרות. פעם קבוצה אחת מנצחת ופעם הקבוצה השנייה. היינו יותר טובים בכמה פרמטרים, חזרנו מפיגור של 11 נקודות וגילינו אופי, אבל לא הצלחנו. זו טיבה של סדרה. איך שהסדרה לא תיגמר - המועדון שלנו גילה נחישות, מאבקים ללא פשרות והסדרה הזו תיזכר לטובה בהיסטוריית הכדורסל האירופאי. ידעתי שיש לנו אופי, שיש לנו את רוח המועדון, אני לא מופתע שניצחנו שני משחקים".

המאמן המנצח ז'ליקו אוברדוביץ': "עוד משחק מאוד מאוד קשה. גם במשחק השני והשלישי האמנתי כל הזמן שאנחנו יכולים לחזור, אבל היום היה משחק שבאמת היה קשה לנו ולמכבי. עכשיו כולם מבינים שיש משחק אחרון וחשוב. אני חושב שכל מה שקרה בסדרה הזו גרם להרבה אנשים באירופה להיות מרוצים ולצפות לעוד משחק. לא היה קל להגיע למשחק הזה ויש אנשים ששוכחים הרבה פעמים שפאו זו אלופת אירופה. הספידו אותנו והיום שיחקנו משחק שונה לעומת יום שלישי וגם ניצחנו. אני נהנה בכל פעם שאני בא למשחק פה בהיכל כי אנשים מבינים כדורסל ואני מקווה לחזור לכאן בקרוב".

יוגב אוחיון: "מגיע לפנאתינייקוס כל הכבוד. הם באו מאוד אגרסיביים מההתחלה ולנו לא הייתה אגרסיביות, הם היו ראשונים לכל כדור. יש משחק חמישי והוכחנו שאפשר לנצח שם. אני מאמין שהצוות יכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק באתונה".

טל בורשטיין: "זה אופי של סדרה וזו סדרה קשה נגד אלופת אירופה. יש ימים כאלה שהכדור לא נכנס מהשלוש. סיימנו עם חמישה אסיסטים. הם עשו התאמות בהגנה ושמרו אותנו מאוד אגרסיבי והכריחו אותנו לזריקות קשות. גם זריקות טובות שלקחנו לא נכנסו. יש ימים כאלה ואין מה לעשות".

ליאור אליהו: "בסוף הם ברחו לנו בכמה מהלכים גדולים וצריך לתת להם קרדיט. לא נכנסו לנו כל כך הכדורים לאורך כל המשחק, ושילמנו על זה ביוקר. דברים מתפתחים הסדרה, ואיך שהתפתחה הסדרה רצינו לסיים את זה במשחק הרביעי. לא ייחלנו לחזור לאואקה למשחק חמישי ומכריע, אבל אין מה לעשות, זו הסיטואציה ואני מקווה שנשחזר את המשחק השני ונסיים שם את הסדרה".

קית לנגפורד: "בכנות, ברגע זה אני פשוט לא יודע אפילו מה להגיד. זה היה משחק שבנינו עליו ורצינו לנצח אותו ולא הלך לנו נפשית ופיזית. לא היינו לא טובים, אבל בסופו של דבר פאו לחצו יותר על הדוושה והצליחו לנצח כאן ולגרור את הסדרה הזו למשחק חמישי. אנחנו נלמד מהטעויות שלנו וניסע בשבוע הבא לאתונה חדים יותר במטרה לנצח את הסדרה.

"לפעמים משחקים מתפתחים ככה", הוסיף הגארד. "הקבוצה שיחקה היום מצוין וזה כן היה משחק קבוצתי למרות שיש כאלה מהצד שיכולים להגיד שלא. אנחנו תמיד משחקים האחד בשביל השני. המציאות היא שהפסדנו היום ועכשיו צריך להתאושש מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully