וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: 16 מאוהדי בית"ר יורחקו מהמגרשים

29.3.2012 / 13:42

שישה הורחקו ליותר משנתיים, עשרת האחרים צפויים לספוג עונש דומה. אלי כהן: "אם נפסיד בראשל"צ, נחזור לנקודת האפס"

משטרת ישראל ממשיכה לחקור במרץ את אירועי קניון מלחה. היום (חמישי) מתברר כי 16 אוהדים של בית"ר ירושלים שקראו קריאות גזעניות במהלך האירוע עוכבו לחקירה על ידי מרחב מוריה.

כזכור, מאות מאוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאזור האוכל בקניון לאחר הניצחון על בני יהודה באצטדיון טדי בשבוע שעבר, וחגיגה מאולתרת שלהם הפכה לתגרה אלימה ומסוכנת של כמה מהם עם עובדים ערבים של המקום. לפי עדויות שונות, אוהדי בית"ר ירושלים קראו קריאות גזעניות, מה שהוביל להתלקחות האירועים, כשבסופו של דבר כוחות משטרה הגיעו למקום כדי להפסיק את הקטטה.

במסגרת החקירה שהתנהלה, הוחלט לשחרר עשרה מהאוהדים בתנאים מגבילים. ששת האוהדים האחרים, חמישה מהם קטינים ובגיר אחד נוסף, הובאו היום לבית משפט השלום לדיון והורחקו ליותר משנתיים מהמגרשים. המשטרה ביקשה להרחיק גם את העשרה האחרים לתקופה דומה. כמו כן, חויבו החשודים בהתייצבות מיידית במחצית המשחק בתחנת המשטרה הקרובה לאיזור מגוריהם, ערבות עצמית בסך 3,000 ש"ח והפקדה של 500 ש"ח. מעבר לכל מתכוונת המשטרה להעמיד לדין את החשודים בגין תקיפה וקריאות גזעניות.

אלי כהן: "רוצים להשכיח את החלק הראשון של העונה"

בשבת, בית"ר תפגוש את הפועל ראשון לציון במשחק חוץ, כאשר ניצחון נוסף ייתן לבחורים של אלי כהן המון שקט לקראת המשך הדרך. עוד לפני המפגש החשוב, אנשי בית"ר הגיעו היום לבסיס סירקין, שם אספו מנות מזון לנזקקים לקראת חג הפסח.

כהן אמר: "עדיין לא השגנו כלום. אם חלילה נפסיד, נחזור שוב לנקודת האפס. בית"ר הפסידה לראשון בסיבוב הקודם ויכולה להפסיד גם היום. צריך להבין ששום דבר לא השתנה במצב ועדיין מאוד חשוב לנו לנצח ולהמשיך במומנטום. אנחנו מקווים שנשמור על זה עד סוף העונה. אנחנו רוצים להשיג לפחות עוד שש נקודות ולסיים בצורה הכי טובה, כדי להשכיח את החלק הראשון של העונה".

הקפטן עמית בן שושן הוסיף: "אומנם עשינו במחזור האחרון צעד חשוב, אך עדיין לא הבטחנו כלום ויש לנו עוד עבודה קשה עד סוף הליגה. על פי הטבלה, אי אפשר עדיין לומר שהבטחנו הישארות סופית. אני באמת מאמין שנישאר בליגה, כי אנחנו במומנטום טוב, עם האוהדים מאחורינו ומרגישים הרבה מאוד ביטחון ואמונה, שנמשיך לשחק כמו ששיחקנו בחודש האחרון".

אגב, בבית"ר ניסו לדחות את המשחק בחצי שעה למען האוהדים הדתיים, אך בשלב זה הדבר לא מתאפשר, אם כי טרם נמסרה מההתאחדות לכדורגל תשובה סופית בנידון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully