וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון ג'ייקובס חתם בסן פרנסיסקו

28.3.2012 / 19:55

לאחר שצירפו את מריו מאנינגהאם, הגיע לניינרס גם הרץ האחורי מניו יורק. חוקי ההארכה יחולו גם על עונת המשחקים הרגילה

מריו מאנינגהאם, ששימש תופס בניו יורק ג'איינטס עד לעונה החולפת, עבר בחודש שעבר לסן פרנסיסקו, וכעת מתוגבר מערך ההתקפה של הניינרס בעוד אקס-ג'איינט - הרץ האחורי ברנדון ג'ייקובס. הרץ בן ה-30, בעל שתי טבעות סופרבול, ישמש כגיבוי לפרנק גור. בג'איינטס שיתף ג'ייקובס פעולה עם דרק וורד ואחמד בראדשו, כשמימדיו הגדולים סייעו לרצים הקטנים יותר לשנות קצב ולהרוויח יארדים.

ובג'איינטס, המאמן טום קופלין מצפה להארכת חוזה, אותה הוא בטוח שיקבל, ובינתיים גם עוקץ את הג'טס על תשומת הלב שקיבלו בהחתמת טים טיבו: "אתם יודעים מי זכה בסופרבול", אמר קופלין, "זה ממש לא משנה אם אנחנו בעמוד הראשון או לא, הניו יורקרים יודעים מי לפני מי". הוא גילה חוש הומור כשאמר: "אני לא יודע אם העיר הזו גדולה מספיק, אבל מחר יש מסיבת עיתונאים לדיוויד קאר (הקוורטרבק המחליף של הג'איינטס, ד.ר.)".

חוקי ההארכה שהוכנסו לתוקף מהעונה החולפת על הפלייאוף יחולו גם על העונה הרגילה. על פי החוק, קבוצה שמקבלת ראשונה את הכדור בהארכה תנצח אוטומטית רק במקרה של טאצ'דאון (כמו בניצחון של דנבר על פיטסבורג בפלייאוף). במידה שתבקיע שער שדה בלבד, יעבור הכדור לקבוצה היריבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully