וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פאסוס ואיקנדה נעלמו לקבוצה

28.3.2012 / 12:44

בקבוצה מתקשים לאתר את שני השחקנים, שלא הופיעו לאימון ולארוחה. שי חדד עשוי לפתוח במקום ריקן מול ראשון לציון

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון לקראת משחק החוץ נגד הפועל ראשון לציון בשבת. בקבוצה מרגישים השבוע כי בעקבות הניצחון על מכבי פתח תקוה ויצירת פער של שבע נקודות מהקו האדום ישנה שאננות בקרב הקהל, שחש כי הסיפור גמור ועשוי שלא להגיע בהמוניו לאיצטדיון הברפלד בשבת.

מי שלא התייצבו לאימון הם שני השחקנים הזרים לאונרדו פאסוס והרמוני איקנדה, שלא הגיעו גם לארוחה המשותפת לאחר מכן. בקבוצה לא מצליחים לאתר את השניים, ויחליטו לגבי עונשם רק לאחר שימצאו אותם וישמעו את גרסתם. כזכור, לפני מספר חודשים סטיבן כהן "נעלם" לבית"ר ירושלים, אך שעות לאחר מכן התברר כי הוא לא התעורר לאימון. בבית"ר ירושלים מסרו בתגובה: "פאסוס ואיקנדה לא נעלמו. השניים נעדרו מהאימון בידיעת הקבוצה".

אחד השחקנים אמר היום לקראת המשחק מול ראשון לציון: "יש תחושה של אופוריה אבל אסור להוריד את הרגל מהגז, ואנחנו חייבים את האוהדים שימשיכו וימלאו אם האיצטדיון וימשיכו את הטירוף שלא נותן לאף אחד לנסות אפילו להפסיק לרוץ לשנייה. הם הדלק של הקבוצה הזאת בחודש האחרון".

ראשון לציון הוציאה עבור אוהדי בית"ר כ-4,000 כרטיסים ובבירה מקווים שהאוהדים ירכשו את מרבית הכמות ואכן ימשיכו לבוא ולתמוך בקבוצה. המאמן אלי כהן אמר לקראת המשחק: "אין שום משחק קל. בפעם הקודמת בית"ר הגיעה לראשון לציון אחרי שלושה ניצחונות רצופים וכבר אחרי כמה דקות ספגה שני שערים. אנחנו צריכים לבוא מוכנים עם אותה נחישות ומחוייבות כמו נגד מכבי פתח תקוה ולא לתת לעניינים להסתבך שוב".

בנוגע להרכב, כהן ייאלץ להסתדר ללא אבי ריקן המוצהב ומי שעשוי להחליפו הוא שי חדד. כמו כן כהן יבחן את האופציה של ברק משה. כמיטב המסורת מאז הגיע כהן, תצא הקבוצה לאחר האימון לארוחת הגיבוש השבועית. בבית"ר אמרו כי "זה כבר לא גיבוש, הארוחות האלה הפכו לקמע, יש הרגשה שאם מפסיקים אותן מפסידים בשבת".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully