וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מהראן לאלה יגיש תביעה בסך 2 מ' שקל

חלוץ האדומים נפגש עם עורך דין וניסח עימו כתב תביעה, שכולל שלל סעיפים: אי כיבוד חוזה, טרפוד מעבר לפורטוגל ומענקים

חלוץ הפועל תל אביב מהראן לאלה יגיש מחר (רביעי) תביעה על סכום של למעלה משני מיליון שקלים (כ-2.008459 שקלים) כנגד המועדון. זאת באמצעות עורך דין בועז לביא. כזכור, לאלה כבר איים בתביעה לפני מספר שבועות ואף טען כי אי שיתופו נובע מהעובדה שהוא מעוניין לתבוע את הקבוצה על הפרת הסכם ועל כך שכרו לא שולם לו בחלוקת המשכורות האחרונה במועדון.

היום, הוא וסוכנו/דודו פואד פארס נפגשו עם עו"ד לביא וניסחו את כתב התביעה. הסכום מחולק באופן הבא: אי כיבוד חוזהו המשודרג בשתי העונות האחרונות- כ-1.1 מיליון שקלים, נזק מקצועי בטרפוד מעברו לקבוצה פורטוגלית - חצי מיליון שקלים, מענק על הופעה בליגת האלופות - 200 אלף והליגה האירופית - 40 אלף. בנוסף, עוד 62 אלף שקלים דורש לאלה בגין פיצוי על שכרו מחודש פברואר ועוד פיצוי כללי בסך 100 אלף שקלים.

כזכור, לאלה מושעה כרגע מכל פעילות בהפועל תל אביב לאחר שהוא וסוכנו התבטאו כנגד הבעלים אלי טביב והמאמן ניצן שירזי ועורך דינו לביא הגיב בנושא היום כשאמר: "יש תסכול גדול מבחינת השחקן. מופעלים עליו לחצים כבדים מצד הפועל תל אביב מכיוון שיודעים שיש תביעה לא פשוטה בדרך אליהם. העצבים של לאלה שהתפרקו לאחר המשחק מול מכבי תל אביב הם תוצאה מאותם לחצים".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully