וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אפילו שיר האליפות עוד לא הוקלט"

תהל אלון

27.3.2012 / 13:32

בקבוצה הגיבו לטענות של שרצקי ("שחקנים חגגו מוקדם מדי"): "אם היינו מנצחים, זה לא היה נאמר. אכזבנו את כולם"

בניגוד לכל הציפיות והתחזיות, בקרית שמונה התעוררו לבוקר מאכזב במיוחד לאחר שהפסידו אמש (שני) לבני יהודה 1:0. ההפסד הכואב גרם לצלחת האליפות לחזור בחזרה למשרדי ההתאחדות בתל אביב, לבקבוקי השמפניות של 5,000 האוהדים לשוב למקרר ובעיקר לחגיגות האליפות להמתין לפחות לשבוע נוסף.

מספיק היה להיכנס אתמול לחדר ההלבשה של המועדון בשביל להבין את גודל האכזבה, הרבה מילים לא נאמרו שם והשקט שלט, אך הפנים של השחקנים והצוות אמרו את הכל. למרות שברור שאף אחד לא ייקח מקרית שמונה את האליפות וההישג המדהים שלה העונה, נראה כי בקבוצה הצפונית קיבלו קשה את ההפסד אמש.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר בסיום המשחק: "לא הייתה לנו נפילה כל השנה וכנראה שהיא הייתה צריכה להגיע עם שני ההפסדים האחרונים בגביע ובליגה. שום דבר לא עבד הלחץ הגיע אלינו ובגדול פשוט לא הופענו לאירוע, לפעמים שאין אות אזהרה מעל הראש והפער גדול יש רפיון מסוים, אבל כבר השבוע נחזיר את השחקנים מהר למסלול".

הבעלים איזי שרצקי התבטא בסיום המשחק ואמר בין היתר: "שחקנים התחילו לחגוג ולהקליט שירים מוקדם מדי, אבל עד שלא לוקחים את אליפות לא צריך לשמוח". מנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי הוסיף: "רואים את האכזבה עלינו, כולם חיכו לחגיגות האליפות וזה דבר חיובי. בשבוע הבא ננסה לתקן".

ברק בדש: "לא כך צריך להיראות משחק של אליפות"

שוער הקבוצה דני עמוס התייחס לאכזבה מדחיית החגיגות וההפסד: "ברור שאנחנו מאוכזבים, אבל בזכות זה שעבדנו קשה כל העונה יש לנו את הפריבלגיה לבוא שבוע הבא ולתקן, יכולנו לסיים את זה היום ולשמח את הקהל המדהים שמילא את האצטדיון, אבל לא עמדנו במשימה אנחנו כבר עם הראש קדימה. אין לי הסבר להפסד, קורה שמשחקים פחות טוב בני יהודה עשו לנו תמיד חיים קשים והפעם הם היו מנצחים".

על דבריו של הבעלים כי שחקנים התחילו לשמוח מוקדם מדי אמר השוער: "לא יודע מה גרם לזה, וזה כבר לא משנה. אנחנו עם הפנים קדימה לשבוע הבא, צפוי לנו משחק קשה. אני בטוח שנלמד מהטעיות שלנו ונבוא יותר מוכנים".

גם הבלם איתן טיבי התייחס ליכולת של קבוצתו: "היה לנו משחק לא טוב. זה לא משקף את העונה שלנו, אבל אין מה לעשות, מאד רצינו לנצח, אולי רצינו יותר מדי, וזה מה שאולי הקשה עלינו לעשות את הניצחון הזה חלק מהכדורגל ונמשיך קדימה מחכים לשבוע הבא".

על השאלה האם הוא מסכים עם האמירה של הבעלים שהשחקנים התחילו לחגוג מוקדם מדי, אמר טיבי: "יכול להיות. התנהלנו בצורה רגילה, כולם התראיינו מתי שרצו כמו תמיד במהלך העונה, זה משהו שהקבוצה רגילה אליו וזה חלק מהעניין. אני חושב שלא היה שום דבר מיוחד שעשינו ובסופו של דבר גם השיר אליפות לא הוקלט".

החלוץ ברק בדש לא הסתיר את האכזבה: "משחק של אליפות לא צריך להיראות כך, פשוט לא באנו למשחק. אכזבנו עיר שלמה, כולם חיכו לרגע הזה. מעדנו ונכשלנו במשימה. רן ראה את הפרצופים שלנו והבין לבד את גודל האכזבה. אני בטוח שהוא מאוכזב מאיתנו, אבל אנחנו לא מורידים את הראש וכבר חושבים קדימה למשחק הבא. אם היינו מנצחים אף אחד לא היה אומר שהתחלנו לחגוג מוקדם מדי, עבדנו קשה כל העונה, נבוא יותר מוכנים בשבוע הבא. אני מבטיח שהעיר הזאת תשמח ותחגוג אליפות, כולנו היינו במשחק ובחגיגות וכן אולי יותר מידי בחגיגות".

אז כאמור החגיגות נדחו לפחות לשבוע הבא, אז תארח עירוני קרית שמונה את הפועל תל אביב למשחק ששוב יוכל להכתיר אותה באופן רשמי לאלופה. היום ישהו השחקנים בחופש וכבר מחר הם יחלו באימונים ובהכנות, על מנת שלא ייאלצו לחוות שוב שידור חוזר של דחיית החגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully