וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: המפרקים קבעו להיפגש עם שמיר

27.3.2012 / 13:04

הפגישה בשבוע הבא בעניין המחלוקת הכספית ואפשרות שישוב. מסתמן: לנדאו לא יחתום בקרית שמונה לפני הזכייה באליפות

מפרקי הפועל פתח תקוה, עו"ד ליאור דגן ועמית פינס, ייפגשו בשבוע הבא (כנראה כבר ביום ראשון) עם איש העסקים מאיר שמיר, זאת במטרה ליישב את המחלוקת בנוגע להעברת התשלומים תמורת הפרסום על חולצות השחקנים. כזכור, לאחרונה שלחו המפרקים לשמיר מכתב בו דרשו לברר מדוע לא העביר למועדון 750 אלף שקל תמורת הפרסום על חולצות השחקנים.

מקורב לעסקה טען כי קיים סכסוך כספי בין שמיר למועדון, לאחר שהעביר 250 אלף שקל בלבד מתוך מיליון שקל אותם התחייב להעביר בתחילת העונה, אך בסביבתו של איש העסקים הכחישו וטענו כי לא קיים סכסוך כזה וכי מדובר באי הבנה על רקע מועד העברת הכספים. במהלך הפגישה יעלה נושא העברת הקבוצה בעונה הבאה. בפתח תקוה מקווים ששמיר יציע לחזור לקבוצה ובכך יציל אותה מהתמוטטות כלכלית.

גילי לנדאו צפוי לסגור את נושא מינויו למאמן עירוני קרית שמונה עד השבוע הבא. הבעלים איזי שרצקי שהה בחופשה פרטית, ולא נראה כי החוזה עצמו ייחתם לפני שקרית שמונה תזכה באליפות, זאת כדי לא להגביר את המתיחות עם רן בן שמעון ולפגוע בסיכויי הקבוצה לחגוג אליפות כבר במחזור הקרוב.

פרקליטו של מנכ"ל הפועל פתח תקוה אפי צפריר, עו"ד ירון גיגי, סבור כי פרשת הרשעתו בעבירה של מסירת ידיעה כוזבת ודרישתה של הפרקליטות לעונש מאסר, יבוטלו בחודש נובמבר, לאחר התסקיר. "אפי צפריר לקח אחריות וביקש לסיים את הפרשה, כשבפועל הוא לא האחראי הישיר למעשים הללו. במסגרת הסדר טיעון נקבע דיון נוסף, שאין לי ספק שייגמר באי הרשעה בדין", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully