וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי נתניה - הפועל תל אביב ברבע הגמר

מחזיקת הגביע תגיע לקופסה בשלב הבא, בעוד מכבי חיפה תפגוש את נצרת עילית. מכבי פ"ת-אשדוד, רמת השרון-הרצליה

המאבק על הכרטיסים לאירופה דרך הליגה פתוח לחלוטין, אך לארבע קבוצות יש אפשרות להשיג את הכרטיס הנכסף דרך גביע המדינה. הגרלת רבע הגמר נערכה הערב (רביעי) בתא הכבוד של אצטדיון רמת גן, וקבעה כי מחזיקת הגביע הפועל תל אביב תצא לקופסה ותפגוש שם את מכבי נתניה הלוהטת. מכבי חיפה, שמשוועת לגביע ראשון מאז 1998, תפגוש בפעם השלישית ברציפות יריבה מהלאומית כשתארח את הפועל נצרת עילית. מ.ס. אשדוד תנסה לשמור על חלום התואר ההיסטורי מול מכבי פתח תקוה, ולשרון תהיה נציגה ודאית בחצי הגמר, כשעירוני רמת השרון תתמודד מול מכבי הרצליה מהליגה הלאומית.

משחקי רבע הגמר (9-10 באפריל):

מכבי נתניה - הפועל תל אביב

מכבי חיפה - הפועל נצרת עילית

מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד

עירוני רמת השרון - מכבי הרצליה

עמרי קנדה שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מפגש חם בגביע. עמרי קנדה מול אחמד סבע/ברני ארדוב

יעקב הלל: "נצטרך להתעלות כדי לעבור שלב"

הפועל תל אביב סיימה כמחזיקת הגביע בעונה שעברה בזכות 0:1 בגמר על מכבי חיפה משער של סלים טועמה. זכייה נוספת העונה תאפשר לה לקבוע תקדים ולהיות הראשונה מאז קום המדינה שזוכה בשלושה גביעים ברציפות.

המנהל יעקב הלל, התייחס להגרלה: "ברור שזו הגרלה קשה ונתניה במומנטום נהדר בתקופה האחרונה. גם אם היינו מגרילים את נצרת עילית המשחק היה קשה, אבל נצטרך להתעלות כדי לעבור שלב. אנחנו שתי קבוצות חזקות עם מטרות דומות בגביע ובליגה אבל אנחנו הפועל תל אביב ורוצים לעבור שלב. נתניה בתקופה מדהימה ומשיגה תוצאות מדהימות. תמיד יש פעם ראשונה ואנחנו מקווים לזכות בפעם השלישית בגביע. אין כמו המגרש כדי לצאת לדרך חדשה וגם אמרתי את זה לשחקנים לפני המשחק נגד מכבי חיפה".

מכבי חיפה, כזכור, הדיחה בחצי הגמר בעונה שעברה את מכבי נתניה, והצליחה להימנע ממפגש מוקדם יותר עם החבורה של ראובן עטר, שמצידה מחפשת גביע שני בתולדות המועדון (זכו ב-1977/8). מי שהוגרלה נגד הירוקים, הפועל נצרת עילית, ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת בהיסטוריה, במסגרת הליגה בספטמבר 1979. מכבי הרצליה, שחולמת לשחזר את הישג השיא שלה במפעל - גמר הגביע ב-2005, קיבלה מפגש אזורי בו היא בהחלט יכולה להפתיע.

משחקי רבע הגמר יתקיימו ב-9-10 באפריל וחצי הגמר ב-1 או 2 במאי, כאשר גמר גביע המדינה ייערך ביום שלישי, ה-15 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully