וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: פרסלס יחליף את שון פייטון בניו אורלינס?

26.3.2012 / 20:50

מאמן העבר יתקמבק במקום עוזרו לשעבר, שהושעה לשנה? "הגיוני, אך מסובך", הוא אמר. טיבו: "מקווה לשפר את הג'טס"

האם ביל פרסלס עומד לחזור לקווים? על פי דיווחים שונים בארצות הברית, מאמנה של ניו אורלינס סיינטס וחניכו בעבר של פרסלס, שון פייטון, שהושעה לשנה בשל פרשת "צייד הראשים" בה היו מעורבים הסיינטס, העלה הצעה בפגישה עם מאמן העבר האגדי, לפיה הוא יהיה זה שיחליפו במשך שנת ההשעייה כמאמנם הזמני של הקדושים.

פייטון, שכבר הודיע כי יגיש ערעור על העונש חסר התקדים שספג, מתחיל את ההשעייה שלו כבר ביום ראשון הקרוב. מאז הטיל עליו הקומישינר רוג'ר גודל את העונש, פייטון נפגש עם פרסלס מספר פעמים, באחת מהן כאמור, עלתה האפשרות כי פרסלס, שלא אימן מאז עונת 2006, יחליף זמנית את מי שהיה עוזרו בין 2003 ל-2005 בדאלאס קאובויס.

פייטון סירב להגיב לנושא, בעוד שפרסלס אמר שהסיינטס לא דיברו איתו עדיין והוסיף: "בתור חבר של שון ואיש פוטבול, אני בטוח שזה משהו שהם יחשבו עליו, אבל הם חושבים על דברים רבים. אני לא חושב שזה באמת ייצא לפועל. זה הגיוני, אבל מסובך". כזכור, לפרסלס שתי אליפויות בתור מאמן ניו יורק ג'איינטס (1986, 1990) והפסד כמאמן הפטריוטס לגרין ביי בסופרבול 1996/7. בתפקידו האחרון, פרסלס היה חלק מהנהלת מיאמי דולפינס עד 2010.

בנושא אחר, אחד האנשים הכי מדוברים בשבועות האחרונים, טים טיבו, התייצב לראשונה מול כלי התקשורת בניו יורק, שם הוא ישחק בעונה הבאה במדי הג'טס: "יש לי יחסים טובים יותר עם מאמני הג'טס מאלו של ג'קסונוויל", אמר טיבו, שנשאל כמה השפעה הייתה לו על הטרייד.

לגבי יחסיו עם הקוורטרבק הפותח של הסילונים מארק סאנצ'ז, הוסיף טיבו: "אני מצפה ליחסי עבודה נפלאים איתו. המטרה שלי היא לשפר במעט את הקבוצה".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully