וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מזג האוויר עלול לדחות את חגיגות האליפות

תהל אלון

25.3.2012 / 15:11

הסערה הצפויה תקלקל את התכניות? מחיר אחיד למשחק מול בני יהודה: עשרה שקלים. הקהל לא יורשה לרדת לכר הדשא

עירוני קרית שמונה ממשיכה במרץ את ההכנות לקראת משחק האליפות מחר (שני) מול בני יהודה, ועובדת במרץ על כל הפרטים הקטנים. במועדון החליטו כי כרטיס למשחק יעמוד על מחיר אחיד של עשרה שקלים בלבד, בתקווה שכמה שיותר אוהדים יגיעו לאצטדיון ויסייעו לקבוצה להשיג ניצחון, שיבטיח באופן מעשי את התואר הההיסטורי.

כמו כן, בהנהלת הקבוצה יצאו בהודעה רשמית בה ביקשו מהקהל הכחול לחגוג את האליפות ביציעים ולא לחשוב על ירידה לכר הדשא: "המועדון מבקש בכל לשון של בקשה שלא לרדת לכר הדשא במקרה של ניצחון. הנהלת הקבוצה מבקשת להבהיר כי ירידה לכר הדשא מהווה עבירה פלילית וכי הקבוצה עשויה להינזק הן בהורדת נקודות והן בקנס כספי גבוה במקרה של עבירה מסוג זה".

במועדון הבהירו: "אנחנו נחגוג באופן מסודר עם הקהל ביציעים ולאחר מכן ברחבי העיר, אוהדי קרית שמונה ידועים כקהל הגון ושפוי ואנו בטוחים כי הסדר ישמר בכל תוצאה שהיא". בנוסף מבקשים במועדון מכלל אוהדי הקבוצה להגיע כמה שיותר מוקדם למגרש ביום המשחק וזאת על מנת למנוע צוואר בקבוק בכניסות לאצטדיון: "אנו צופים אצטדיון מלא עד אפס מקום", אמרו בקבוצה, "לכן כדאי מאוד שהאוהדים יגיעו ברגל ולא במכוניות וכן שיגיעו מוקדם מהרגיל למען רווחת כולם".

מעבר לכך, בשעות אחר הצהריים תיערך במועדון פגישה בה יחליטו במדויק על לו"ז החגיגות וההופעות, שתלויות גם גם במזג האוויר. במקרה של סערה, החגיגות והתהלוכה שתוכננה ברחבי העיר ובאצטדיון, יידחו. כך או כך, צלחת האליפות תגיע לעיר ביום שני.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully