וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי פ"ת: "משחק על החיים"

25.3.2012 / 1:06

אלי כהן הזהיר את שחקניו מהנחישות של המלאבסים, איינבינדר יפתח במקום ברק משה. גולן יעלה כחלוץ (19:30, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר ירושלים לא ניצחה את הלוזונים בבית מאז מרץ 2008 (0:4 גדול). מאז, הלוזונים ניצחו שני משחקים מתוך ארבעת המפגשים שאירחה בית"ר.

* משה סיני, לתשומת לבך: עומר גולן כבש שלושה שערים בשלושת המשחקים האחרונים מול בית"ר.

* הלוזונים לא ניצחו בחוץ מאז חודש ינואר. גם הניצחון ההוא על רמת השרון, הושג לאחר שהקבוצה לא ניצחה מספטמבר.

* בדיוק לפני 10 עונות, במחזור ה-31, בעונת ההישרדות של בית"ר תחת אלי כהן, הזדמן לבית"ר ירושלים משחק חוץ מול מכבי פתח תקוה באיצטדיון רמת גן. בית"ר ניצחה 2:3 משלושער של מנור חסן ועלתה אחרי תקופה ארוכה מעל הקו האדום, שני מחזורים לסיום העונה.

* בית"ר ירושלים תייצר סטטיסטיקה חדשה מבחינתה במקרה ולא תפסיד- תיקו ידאג לפעם הראשונה העונה בה הקבוצה מסיימת ארבעה משחקים ללא הפסד, ניצחון יהיה הרביעי ברציפות בפעם הראשונה העונה.

* בפעמיים האחרונות שבית"ר שיחקה ברמת גן היה זה נגד מכבי תל אביב העונה אז ניצחה 0:1 ונגד הפועל תל אביב איתה סיימה ב-1:1. מעבר לכך, בית"ר פתחה את העונה ברמת גן עם שני ניצחונות רצופים על הפועל עכו והפועל חיפה.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום (שבת) את האסיפה המסכמת לקראת המשחק נגד מכבי פתח באיצטדיון רמת גן. הקבוצה נאלצה לעבור לרמת גן בעקבות משחק הרדיוס שנגזר עליה ועקב העובדה שלא ניתן היה לשחק בבלומפילד ובאשדוד בשל העלויות וכמות אנשי האבטחה. מאמן הקבוצה

אלי כהן הראה לשחקניו קלטת מהמשחק הקודם נגד פתח תקוה ואמר לשחקנים לקראת המשחק: "זאת לא אותה מכבי פתח תקוה. הם היום רואים אותנו בצורה אחרת ומאיימת יותר. אחרי מה שעשינו להם במושבה, הם חוששים ונותנים הרבה ריספקט ומתכוננים לגמרי אחרת ויבואו מאוד מרוכזים כדי לתת את כל מה שיש להם כי זה משחק על החיים עבורם. המוקשים הם אותם מוקשים. בן חיים כמעט לא שיחק במשחק שעבר והוא סיכון גדול לכל קבוצה עם המהירות שלו, שמכלום מייצרת מצב, ואני בכלל לא צריך להרחיב על דני פרדה שדיברנו עליו לפני האסיפה הקודמת ולא יישמנו את זה. אותם הדברים הם לגבי ויקטור מרעי שעשה לנו צרות עם המהירות שלו. עומר גולן צפוי לשחק כבלם ונצטרך לדעת לנצל את זה".

בנוגע להרכב הקבוצה, שינוי אחד צפוי על פי האימון היום והוא שילובו של דן איינבינדר בהרכב על חשבונו של ברק משה. איינבינדר ישחק לצד קובי מויאל ודריו פרננדס בקישור האחורי כאשר מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב. מי שייצא העונה לראשונה מהסגל מסיבות מקצועיות הוא שי חדד, שאלי כהן לא מרוצה מההתנהלות שלו. המאמן לקח אותו לשיחה בתום האימון והסביר לו מה הוא מצפה ממנו. בקבוצה מצפים לעשרת אלפים צופים שייתנו אווירה ביתית בהתמודדות החשובה.

מכבי פתח תקוה:

אומנם המלאבסים לא ספגו בשני משחקיהם האחרונים מול הפועל עכו והפועל ירושלים, אבל זה לא הספיק למשה סיני כדי לשמור על יציבות ברביעייה ההגנתית שלו והמאמן שוב מתכנן מהפכה, כששלושה חילופים צפויים לקראת מפגש התחתית הקריטי מול בית"ר ירושלים.

אורי אוזן יחזור לעמדה הטבעית שלו, כמגן ימני במקום אסי משיח. מתן אוחיון יפתח לצד שי מימון במרכז ההגנה והמשמעות היא שעומר גולן יחזור לעמדת החלוץ. קובי גנון, שלא שותף בטדי כדי לשמור אותו לליגה, אכן יעלה ב-11. לצד מרואן קבהא ישחק מריו צארביץ' במרכז השדה במקום באגף. טל בן חיים ישחק בצד שמאל וויקטור מרעי יפתח לצד גולן בחוד.

למרות השינוי בהרכב, שחקנים בקבוצה אמרו היום: "ה-11 האלה, זה ההרכב הכי חזק שלנו. חיכינו תקופה ארוכה לשחק עם אוזן וגנון כמגנים. שחקנים ותיקים הכי חשובים במאבקי התחתית. ההפסד הקודם לבית"ר? אנחנו צריכים יותר את הנקודות, הפעם נירק דם". כזכור, בתחילת השבוע אמרו במועדון: "כבר 20 שנה שהמועדון הזה שומר על יציבות. גם ברגעים הכי קשים היה מי שישאיר אותנו בליגה. נילחם עד הסוף. 20 שנה לא ירדנו ואם נינצל העונה, אולי לא נרד גם בעשור הקרוב".

באסיפה המסכמת הקרין סיני קלטות עם תנועות של חלוצים. ההתמקדות הייתה בשתי קבוצות: מכבי פתח תקוה שלו וברצלונה. "חשוב מאוד לעשות תנועה למעלה", אמר סיני לשחקנים.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עמית בן שושן

השער שכבש בשבוע שעבר אמור לעשות סוף לתקופה השחורה ולהחזיר לבית"ר את עמית בן שושן של תחילת העונה וזה שכולם כבר רוצים לראות בפיניש.

מכבי פתח תקוה: דני פרדה

זאת אולי העונה הכי מוזרה בקריירה של פרדה. לצד מאבקי תחתית ויכולת עלובה של הקבוצה שלו העונה, הקשר מוכיח לעיתים, בניצוצות קטנים של כדורגל מבריק, שהוא מסוגל לשחק ברמה גבוהה יותר. אבל כל זה מתבטל ברגע שפרדה אמור לקחת את האחריות ולהפוך למנהיג. את זה כנראה, הוא לא מסוגל לעשות. זה בדיוק השחקן שעליו אומרים: או שיגיע לאירופה, או לספסל של מכבי פתח תקוה. האם הוא יצליח לנתב את עצמו מעט מעל קו התפר שבין שחקן מבריק לפספוס? אולי מחר נקבל תשובה ראשונית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש: אבי ריקן, פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי: קובי מויאל, דן אייבנדר, דריו פרננדז, סטיבן כהן, עמית בן שושן: ליאונרדו פאסוס.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, מתן אוחיון, שי מימון, קובי גנון, טל מעבי, מרואן קבהא, מריו צארביץ', דני פרדה, טל בן חיים, עומר גולן, ויקטור מרעי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully