וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לי קורזיץ ונמרוד משיח מובילים באליפות העולם

24.3.2012 / 16:24

תנאי מזג האוויר הקשים בקאדיס איפשרו את קיומו של השיוט הרביעי בלבד, שהיה מצוין בשביל השניים. שחר צוברי תשיעי

גולשת הרוח לי קורזיץ סיימה היום (שבת) את השיוט הרביעי במספר והאחרון בסבב המוקדמות באליפות העולם בקאדיס במקום השני והיא מדורגת כעת במקום הראשון הכללי עם 7 נקודות שליליות. את סבב הגמר בבית הזהב שנפתח מחר היא תתחיל עם נקודת הפתיחה הטובה ביותר. שיוטי הבנות הסתיימו מוקדם יותר (שיוט רביעי במספר) בסבב המוקדמות של אליפות העולם בגלישת רוח בדגם ניל פרייד RS:X.

הרוחות בקאדיס היו חזקות מאד והגיעו עד לכ-20 קשר עם מכות רוח של עד 35 קשר. במקום השני- נושפת חזק בערפה של קורזיץ, הפולניה זוחה קלפצקה עם 7 נקודות שליליות גם כן. במקום השלישי האוקראינית אולה מסלביטה עם 12 נקודות שליליות. מעיין דוידוביץ' סיימה את השיוט הרביעי במקום ה-7 ומדורגת 15 כללי עם 34 נקודות שליליות. ליאור שמעוני סיימה את השיוט הרביעי במקום ה- 30 ומדורגת 60 כללי עם 119 נקודות שליליות. אופיר הלוי סיימה את השיוט הרביעי במקום ה- 30 ומדורגת 61 כללי עם 121 נקודות שליליות. מחר יפתח סבב הגמר ואמורים להתקיים נכון לעכשיו שלושה שיוטים. הכל תלוי בעוצמת ובכיווני הרוחות כמובן.

גם בתחרות לגברים התקיים היום שיוט אחד, בו ניצח נמרוד משיח, שרשם את ניצחונו השני בארבעה שיוטים באליפות. משיח קפץ מהמקום הרביעי לראשון הכללי, והוא מוביל בתחרות עם 12 נקודות שליליות. משיח מקדים בנקודה אחת שלושה גולשים אחרים: ניק דמפסי הבריטי, ג'וליאן בונטמפ הצרפתי ודוריאן ואן ריסלברגה ההולנדי. שחר צוברי סיים את השיוט הרביעי במקום התשיעי, וירד למקום התשיעי בדירוג הכללי עם 23 נקודות שליליות.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully