וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: מקררים את השמפניות

תהל אלון

24.3.2012 / 22:00

ניצחון על בני יהודה יבטיח לקריה אליפות ביום שני. העיר מתמרקת ובתכנית: חצי יום חופש, תהלוכה ושיר של משה פרץ

עכשיו זה סופי. עירוני קרית שמונה תארח ביום שני את בני יהודה (20:50, ערוץ 1) למשחק אליפות. בעקבות ה-0:0 בדרבי התל אביבי, ניצחון ביתי של הקריה יבטיח לה זכייה באליפות היסטורית. תיקו או הפסד יעבירו את ההכתרה למחזור ה-32 למשחק הביתי מול הפועל תל אביב.

רן בן שמעון ביקש משחקניו לא לתת לתוצאת הדרבי התל אביבי להשפיע עליהם בנוגע לרמת הדריכות למשחק נגד בני יהודה ביום שני. המאמן מנסה לשמור את שחקניו בפוקוס ועדיין לא תרגל את ההרכב לקראת בני יהודה, אך נראה כי כל שחקני הסגל יעמדו לרשותו.

במקביל, בעיר הצפונית כבר מתכננים חגיגות צבעוניות במיוחד שעוד לא נראו בקריה. זה יחל כמובן מחגיגות ספונטניות ביציעים ושל השחקנים על כר הדשא, שכמובן ימשיכו לפאבים המקומיים שם יחכו האוהדים הכחולים כדי לחגוג עם השחקנים את ההיסטוריה עד השעות הקטנות של הלילה.

למחרת, כפי שהבטיח ראש העיר, הרב ניסים מלכה, יוכרז יום שבתון בקרית שמונה, לא יתקיימו לימודים ומספר רב של מקומות עבודה עירוניים יהיו סגורים. באותו יום תיערך תהלוכה חגיגית בהשתתפות הקבוצה בכל רחבי העיר ובערב יגיעו אמנים להופיע באצטדיון (את הבמה עובדי העירייה מתכוונים להקים במהלך כל הלילה). הכניסה כמובן תהיה חופשית וכולם יזכו לשמוע לראשונה את שיר האליפות הרשמי אותו הקליט משה פרץ, ביחד עם השחקנים דני עמוס, אדריאן רוצ'ט, ברק בדש, שמעון אבוחצירא, אלעד גבאי ובני בן זקן.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully