וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: רמת השרון הביסה 2:5 את ראשון לציון

מערכת וואלה! ספורט

24.3.2012 / 19:55

המארחת הלחוצה חגגה על האין הגנה של לחמן. סוויסה, דמיאנוביץ' (צמד), בראל, ודגו כבשו, גומז ובן לולו צימקו

עירוני רמת השרון הגיעה מאוד לחוצה למשחק שפתח את הפלייאוף התחתון הערב (שבת), באצטדיון גרונדמן המחודש מול הפועל ראשון לציון. המארחת, שבילתה את רוב העונה במרכז הטבלה, לא ניצחה מאז ה-11 לפברואר, צנחה לפלייאוף התחתון וראתה איך התחתית מתקרבת. ביום שלישי האחרון, רמת השרון השיגה 0:1 מאוד לא מרשים בגביע על בית"ר כפר סבא מהליגה השלישית, אבל כנראה שהניצחון הזה היה בדיוק מה שהיה חסר לבחורים של שייע פייגנבוים, שעלו למשחק הערב בסערה ובעזרת הצגה השיגו שלוש נקודות עם 1:5 ענק, שאולי משאירות אותם בליגה באופן סופי.

ארבע דקות של כדורגל, זה כל הזמן לו נזקקה רמת השרון כדי למצוא את הרשת פעמיים, משערים של תומר סוויסה ואוגניין דמיאנוביץ'. דיוויד גומז לא נכנע והצליח לצמק, אבל דמיאנוביץ' היה שם שוב בדקה ה-29 וסגר את הסיפור עוד לפני המחצית. במחצית השנייה רמת השרון המשיכה לדרוס. בראל (67) ודגו (71) מצאו את הרשת גם הם והמארחת חגגה אחרי תקופה ארוכה. בדקה ה-89 אברהם המחליף הורחק וכעבור דקה בן לולו קבע את תוצאת הסיום, 2:5. רמת השרון תנסה לשמור על מצב הרוח הטוב במשחק חוץ במחזור הבא מול עכו. ראשון לציון תנסה להתאושש בבית מול בית"ר ירושלים.

רמת השרון לא חיכתה יותר מדי והיממה את האורחים עם צמד מדהים תוך דקה. בדקה השלישית היה זה תומר סוויסה, שנותר לבדו מול דלל ובעט פנימה. לא חלפו 60 שניות ודמיאנוביץ' הכפיל בנגיחה, אחרי הרמה של מסודי. התגובה של ראשון לציון הגיע בדקה ה-18. בלדוט מצא את גומז והחלוץ הקפיץ מעל גל ניר. 1:2 לרמת השרון.

זה לא נגמר. בדקה ה-29 דמיאנוביץ' השתלט על כדור שטייל ברחבה ובעט באלכסון לפינה הרחוקה כדי להחזיר את רמת השרון ליתרון בטוח. האורחים כמעט צימקו שוב, מנגיחה של דיאק בדקה ה-40, אבל ניר הציל ובלדוט החמיץ את הריבאונד.

רמת השרון פתחה את המחצית השנייה בסערה, ממש כמו את הראשונה וסוויסה יכול היה להשלים צמד משלו, אבל החמיץ, כשבצד השני בלדוט ומסיקה המחליף לא הצליחו לצמק עם מצבים טובים בדקות 52 ו-61. ראשון שילמה על ההחמצות ובדקה ה-67, קרן של דגו נחתה על הראש של בראל, שמחמישה מטרים לא התקשה לכבוש.

בדקה ה-71 זה כבר הפך להשפלה. דגו חטף כדור ושלח את פסר, שהחזיר לקשר. דגו בעט חזק לפינה הימנית. דקה לסיום, אברהם פגע בלי כדור באחד משחקני רמת השרון וראה את האדום הישיר. בדקה ה-90 בן לולו קיבל כדור מבלדוט וירה מהאוויר פנימה. שער יפה ורחוק מלהספיק. גל בראל ראה גם הוא את האדום בתוספת הזמן.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר , עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, גל בראל, יוסי אופיר (אור אוסטווינד, 75), ברוך דגו (משה אבוטבול, 72), אלן מסודי, אוגניין דמיאנוביץ' (בן בן שושן, 80), תומר סוויסה.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, קובי מוסא (דודו אברהם, 68), סטפן דיאק, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, ליאור ברטקובסקי (ריף מסיקה, 46), אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב (משה בן לולו, 46), דיוויד גומז.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully