וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני רמת השרון: בקבוצה יחפשו מחליף לשייע פייגנבוים

22.3.2012 / 19:20

רוצים להבטיח את ההישארות ולאחר מכן יעסקו במינוי המאמן לעונה הבאה: "אם ננצח ומכבי פ"ת תפסיד, נגמור את הסיפור"

לאחר שני שליש מצוינים של העונה וחלומות על מקום בפלייאוף העליון, עירוני "ניר" רמת השרון נמצאת בתקופה מקצועית קשה, הדרדרה לפליאוף התחתון ותיאורטית עדיין נמצאת בסכנת ירידה. בקבוצה מסמנים את המשחק הקרוב נגד הפועל ראשון לציון כמשחק המשמעותי ביותר עבור הקבוצה בפלייאוף, ואמרו: "זה משחק שצריך לסגור את הסיפור. אם ננצח ובית"ר ירושלים תנצח את מכבי פתח תקוה, מה שכנראה יקרה, אנחנו נבטיח את ההישארות. אם לא ננצח וחס וחלילה נפסיד, כדור השלג הזה יכול להיות גיהנום".

בגלל המצב הזה ממתינים במועדון עם חלק ממהכנות לעונה הבאה. בקבוצה מודעים לכך שתחת שייע פייגנבוים בסיבוב השני צברה הקבוצה את מספר הנקודות הנמוך ביותר, והמאמן הוותיק לא צפוי להמשיך בעונה הבאה: "לשייע יש כדורגל, אבל זה לא התחבר עם הסגל הזה, שאמור לרוץ גם בשנים הבאות בנוסף לשינויים שנעשה, וגם בצוות המקצועי נצטרך לחפש שדרוג. אנחנו שווים יותר מלהיאבק נגד הירידה".

לקראת המשחק בשבת נגד ראשון לציון, מי שלא יהיה בסגל הוא הבלם יניב לביא, שצפוי להיעדר כחודש בגלל פציעה. מלבדו, גם סביטי ליפנייה עדיין מושך פציעה, אך במקרה של הקונגולזי יעשו הכל בכדי להכשירו לקראת המשחק החשוב.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully