וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הופחת עונשם של טועמה וידין

טועמה יורחק ל-5 משחקים בלבד ("נלמד מהטעויות"), לידין הופחתו 3 משחקים מהעונש. עומר עצמוני מונה למנכ"ל החדש

לאחר ששככה סערת הדרבי התל אביבי, במסגרתו הורחקו אביחי ידין וסלים טועמה לאחר שהתפרצו על השופט, מנשה משיח, וספגו עונשים כבדים מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, המתיק הערב (חמישי) בית הדין את עונשם של השניים. ידין כזכור, נידון להרחקה מ-12 משחקים, ועונשו הופחת להרחקה מכל פעילות עד לתאריך ה-30 לחודש אפריל, כלומר שלושה משחקים פחות מהעונש המקורי ותשעה בסך הכל. סלים טועמה יורחק בפועל לחמישה משחקים בלבד במקום שישה.

הדיינים החליטו להתחשב בשניים בעקבות עברם המשמעתי הנקי יחסית, כמו גם העובדה כי שניהם הורחקו בצהוב שני, ולא בכרטיס אדום ישיר. לבסוף, ציין בית הדין כי שני השחקנים התנצלו בשם מעשיהם, וטענו כי למדו את הלקח. טועמה הגיב: "זה מה שהוחלט, לצערי. צריך לכבד את ההחלטה ונלמד מהטעויות להבא".

בתוך כך, מונה היום עומר עצמוני (32) למנכ"ל הפועל תל אביב ומצטרף בכך לצוות שכולל את ניצן שירזי, שביט אלימלך ויעקב הלל. בתפקידו הקודם כיהן עצמוני כמנכ"ל ומנהל מקצועי במועדון כדורגל טוברוק נתניה והוא בעל תעודת מאמן כדורגל מוסמך. במסגרת תפקידו, ניהל עצמוני מועדון המונה 500 ילדים המטופחים ומיועדים לשחק בקבוצות העלית של ישראל ואירופה.

עצמוני בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, בעל ניסיון ניהולי עשיר ובעברו ניהל מיזמים עסקיים רבים. הוא רב סרן במילואים ושימש בתפקיד סגן מפקד גדוד בחיל תותחנים. הבעלים אלי טביב אמר על המינוי: "נפגשתי עם מספר רב של מועמדים והשתכנעתי כי לעומר התכונות הנדרשות לנהל את המועדון ולהצעיד אותו קדימה. בעומר יש שילוב של יכולת מנהיגות, ניהול וניסיון בתחום הכדורגל. ביחד עם הצוות המקצועי בראשותו של המאמן, ניצן שירזי ויעקב הלל, גיבשנו צוות מקצועי מהטובים ביותר בתחום זה בישראל. צוות שיוביל את הקבוצה ביחד עם השחקנים להישגים טובים בעונה הבאה".

עומר עצמוני עצמו אמר: "אני גאה על ההזדמנות שניתנה לי לנהל מועדון מפואר שכזה עם הישגים כה רבים ואני רואה בכך אתגר אישי ומקצועי. אני בטוח ששיתוף פעולה של כולם יוביל את הקבוצה להצלחות נוספות".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully