וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אמרתי לשחקנים שיעלו וירגישו כמו בבית"

22.3.2012 / 9:40

מכבי נתניה ניצחה בקרית שמונה ועלתה לרבע גמר הגביע, המאמן החמיא לקהל. אחמד סבע: "מקווה שאצליח להניף גביע"

שמחה גדולה מאוד הייתה במכבי נתניה אמש (רביעי), לאחר שהקבוצה מעיר היהלומים הגיעה לקרית שמונה והדיחה מהגביע את האלופה שבדרך עם 1:2 גדול. נתניה היא למעשה הקבוצה היחידה העונה, שניצחה את קרית שמונה בביתה ולאחר שעשתה זאת בליגה, היא השלימה עליה דאבל בגביע.

השחקנים חגגו דקות ארוכות עם 500 האוהדים שעשו את דרכם מנתניה לצפון וגם בחדר ההלבשה הידהד השיר המפורסם "יאללה נתניה". אפילו המאמן ראובן עטר נראה מחויך יותר מהרגיל: "הגענו במטרה לשבש להם את המשחק ואת הנעת הכדור, לחצנו אותם וגרמנו להם להזיע. אין ספק שהניצחון שלנו כאן מהמחזור השני הוסיף לנו ביטחון, הקהל שלנו היה יוצא מהכלל ואמרתי לשחקנים שיעלו וירגישו בבית, כי עם העידוד הזה באמת נשאר רק להרגיש בבית. מה שקרית שמונה עושה השנה, זה יוצא מן הכלל. אומנם הם עדיין לא זכו באליפות, אבל אני מאמין שהם יזכו בשבועיים-שלושה הקרובים ומגיע להם שנברך אותם".

עטר העדיף להתחמק מתשובה לגבי הקבוצה אותה יאמן בעונה הבאה:"לא רוצה להתעסק בעונה הבאה, כי אנחנו נמצאים בתקופה טובה ובכושר טוב ורוצים להמשיך את זה. בשלב הבא בגביע אני רוצה לקבל קבוצה מליגת העל".

לזכותם של שחקני נתניה ייאמר, כי במהלך כל השבוע החולף הם היו בתחושה היא כי קרית שמונה שבירה ויש להם הזדמנות גדולה לנצל זאת. בסיום אמרו בקבוצה: "אי אפשר להתעלם ממה שקורה בקרית שמונה. מספיק היה לראות את הפרצוף של רן בן שמעון כדי להבין שהוא סובל ומחכה לגמור עם סיפור האליפות וללכת. כל מה שמחזיק את קרית שמונה זה השקט וברגע שלוקחים את זה מהם, הם פגיעים בדיוק כמו כל קבוצה".

הכובש המצטיין של הקבוצה והקפטן אחמד סבע, שהיה חתום על השער הראשון אמש, מרגיש שהוא מתקרב להנפת הגביע: "זאת תחושה מצוינת. ברגע שהשגנו את הפלייאוף העליון, הצבנו לעצמנו מטרה לעבור את השלב הזה. זה היה המשחק הכי קשה שלנו העונה ואני שמח שהצלחנו לעבור אותו. אני באמת מקווה שנצליח להמשיך ביכולת הזאת ולשמור על זה. ברור שהמטרה שלנו היא ללכת עד הסוף בגביע ועשינו עוד צעד בדרך לשם. אני מקווה שאצליח להרים את הגביע".

סבע החמיא אף הוא לקהל הצהוב: "אני חושב שבשבועות האחרונים הקהל שלנו דוחף אותנו ותומך בנו בצורה מדהימה ואני מקווה שנחזיר להם על זה ונמשיך לשמח אותם עד סוף העונה". לגבי זימון לנבחרת הוסיף החלוץ המצוין: "אני ממשיך לעשות את העבודה על כר הדשא. יש דברים שלא תלויים בי. מה שלא תלוי בי, תשאלו אחרים".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully