וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אליפות זה מספיק מכובד בשבילנו"

מאמן קרית שמונה אופטימי אחרי ההדחה מהגביע: "העונה היא הצלחה". עטר: "החזרנו את האמון", מוגרבי: "אשמח להישאר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

לעירוני קרית שמונה נגמר הערב (רביעי) חלום הטרבל ההיסטורי. האלופה שבדרך הפסידה בבית 2:1 למכבי נתניה והודחה בשמינית גמר גביע המדינה. אחמד סבע המצוין וחן עזרא כבשו לקבוצה של ראובן עטר, ברק בדש רק צימק בדקה ה-79, אבל גם זה לא מנע מנתניה את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה.

מאמן עירוני קרית שמונה רן בן שמעון אמר: "כל הדברים שמסביב קשורים לכדורגל, אבל הפסדנו על המגרש. זה קורה, אין מה לעשות. זה חלק מהגביע. פתחנו טוב מאוד את המשחק, אבל איבדנו סבלנות. התכוננו טוב למשחק הזה, הוא היה חשוב מבחינתנו. עכשיו ננסה לקחת אליפות ולחתום עונה כיפית וגדולה. אני אלך לחדר ההלבשה ואחזק את השחקנים שלי".

על איזי שרצקי: "אני לא אדבר עליו. יש לו מניות גדולות באליפות של קרית שמונה, הכל בסדר. אם ניקח את האליפות הזו בסופו של דבר, זו הצלחה ענקית. אף אחד לא אמר שצריך לקחת שלושה תארים, אליפות זה מספיק מכובד. יש לנו אוהדים מדהימים, לא שמעתי מהם שום דבר רע".

ברק בדש אמר: "אין ספק שהריב בין בן שמעון לשרצקי מפריע לי באופן אישי, אבל הם שני אנשים בוגרים ואני לא רוצה להתייחס לזה. חלום הטרבל הלך, אנחנו מאוכזבים מאוד וקשה לנו עם זה. אבל אי אפשר לקחת מאיתנו את ההישג שעשינו פה השנה. אני מקווה שביום שני נשלים את הסיפור ונבטיח את האליפות".

המאמן המנצח ראובן עטר אמר לאחר המשחק: "אנחנו בתקופה טובה, אבל עד השלבים המכריעים של הגביע יש הרבה זמן. זה ניצחון שביעי שלנו בתשעה משחקים - אנחנו נראים טוב והחזרנו את האמון של האוהדים. מבחינה מקצועית, הצלחנו לשבש להם את הנעת הכדור בדיוק כמו שעשינו להם במחזור השני. מגיע לקרית שמונה את כל המחמאות על מה שהם עשו העונה, זה משהו יוצא דופן. היום קרית שמונה היא הקבוצה המובילה, ובזכות".

פיראס מוגרבי הוסיף: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה. שיחקנו כאן את הכדורגל שלנו, עמדנו במגרש כמו שראובן הכין אותנו ואני מקדיש את הניצחון לאמא שלי. אני אוהב את מכבי נתניה, יש לי כאן בית חם. אני אשמח להישאר פה, אבל אני עוד לא יודע מה יהיה בעונה הבאה".

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully