וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "עשו לי דפיקות לב חזקות"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה משחקניו, שהצליחו לשים את כל הצרות בצד. נשיאות בית הדין דחתה את ערעור הקבוצה

הפועל תל אביב עלתה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה אחרי 120 דקות קשות מול בני לוד ובסופו של דבר ניצחון 1:3. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, ידע יותר דקות של ירידות מאשר של עליות במשחק הזה, אבל בסופו של דבר הירשה לעצמו לחייך. שירזי אמר בסיום המשחק: "עשו לי דפיקות לב חזקות. אנחנו מכירים את מסגרת הגביע. ידענו שאנחנו מגיעים למגרש קשה ושנפגוש קבוצה חזקה מאוד. נכנסנו למצוקה אחרי הכרטיס האדום, אבל בכל זאת השחקנים עלו למחצית השנייה כמו גברים".

המאמן סיפר מה אמר לשחקנים בחדר ההלבשה: "אמרתי לשחקנים שב-DNA של המועדון אסור לעוף מהגביע מול בני לוד. השחקנים עובדים קשה ושמים הכל בצד, על אף שעוברים עליהם ימים לא קלים". לקראת הדרבי אמר שירזי: "הדרבי כבר מקצה האף ואסור לנו ליהנות מהמשחק הזה יותר מדי כי יש את הדרבי. בדרבי אין עייפות או דברים פיזיולוגיים. אני משחרר אנחת רווחה ומסתכל קדימה".

נוסא איגייבור, שכבש צמד, אמר בסיום: "אני חושב שהבנתי שאם אני רוצה לשחק ברמה גבוהה, אני חייב לשפר את עצמי. כשהגעתי היה פה הרבה בלגן וזה גרם לי קצת חוסר שקט. עכשיו אני מתעלם מכל הרעש ועולה על המגרש רק כדי ליהנות. המאמן אומר לנו תמיד לעלות לשחק ולשכוח מכל מה שקורה מסביב. אנחנו רק מתרכזים במשחקים ולא בכל מה שמסביב". לקראת הדרבי בשבת אמר הניגרי: "אני מוכן לדרבי, על אף שהגוף עייף. ניתן שם הכל".

מאמן בני לוד סלימאן אזברגה סיכם: "במחצית הראשונה יכולנו לעלות ל-0:2 או 0:3, אבל החמצנו ממצבים קורצים. היינו יריב שקול להפועל תל אביב. חבל שאנחנו לא מצליחים לנצח קבוצות שמשחקות עם 10 שחקנים. במחצית השנייה עוד לא הספקתי לשבת וראיתי את הכדור ברשת. ספגנו שערים לא מחוייבי המציאות. אנחנו מסתכלים על המשחק מול הפועל כפר סבא ביום שבת והוא כרגע יותר חשוב לנו מהמשחק הערב".

נשיאות בית הדין דחתה את הפועל תל אביב

בזמן שהפועל תל אביב נאבקה על מקומה ברבע גמר גביע המדינה מול בני לוד, דחתה היום נשיאות בית הדין העליון את בקשת המועדון לערעור נוסף בעניין אירועי הדרבי. אנשי הפועל תל אביב קיוו לקיים דיון נוסף, הפעם בנוכחות חמישה דיינים, אך בקשתם נדחתה על הסף.

משמעות ההחלטה כי העונש שנגזר על הקבוצה יישאר על כנו, וזה אומר שהדרבי התל אביב בשבת ייערך אל מול יציעים ריקים, כמו גם משחק הבית הבא של הקבוצה. כמו כן, שלוש הנקודות שהורדו לקבוצה לא יוחזרו ובמאזנה כעת 49 נקודות.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אנו מאוכזבים מהחלטת נשיאות בית הדין העליון. אנו פועלים לזיהו המתפרעים באמצעות מצלמות האצטדיון, במטרה להגיש תביעה אזרחית כנגד כל אחד ואחד מאלה שגרמו נזק כלכלי כבד למועדון".

צפו באיגייבור מעלה את הפועל תל אביב לרבע הגמר

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully