וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: אליפות העולם בקאדיס יוצאת לדרך

21.3.2012 / 14:31

נמרוד משיח ושחר צוברי יתמודדו ביניהם בפעם השלישית על הכרטיס ללונדון 2012 באתר ספרדי בעל תנאים משתנים

אליפות העולם בגלשני רוח מדגם ניל פרייד תיפתח מחר (חמישי) בקאדיס שבספרד, עיר השוכנת לחופי האוקיאנוס האטלנטי - איזור שקשה מאוד לצפות את הרוחות ותנאי מזג האוויר שיהיו בו בשבוע הקרוב. מצד אחד זה יכול להיות שבוע עם רוחות חזקות במיוחד, שישרת את נמרוד משיח. מצד שני, גם שחר צוברי יוכל ליהנות מימים של רוחות חלשות, וזה משהו שקרה לפני מספר שבועות באותו המקום בדיוק, בתחרות הרקדם אולימפית בדגם הלייזר.

נמרוד משיח מוביל על שחר צוברי 7:21 בקרב ביניהם על המקום הבודד בלונדון 2012. האליפות בקאדיס תהיה התחרות השלישית מבין ארבע בין השניים, אלא שמדליה נוספת של משיח תוכל להכריע את הקרב כבר בתחרות הנוכחית. לעומת זאת, מדובר בתחרות עם ניקוד גבוה שבה כל מדליה שבה יזכה שחר צוברי תוכל להטות את הקרב בין השניים לטובתו, לפני התחרות הרביעית והאחרונה בין השניים שתתקיים במאי בהולנד.

נמרוד משיח עמד על הפודיום בשלוש אליפויות העולם האחרונות. ב-2009 הוא זכה במדליית הכסף, ב-2010 ו-2011 הוא זכה בארד. שחר צוברי זכה בארד באליפות העולם ב-2007 בניו זילנד. לפי ההערכות שפורסמו באתר של דגם ה-RSX, נמרוד משיח הוא אחד הפייבוריטים לזכות הפעם באליפות העולם יחד עם דוריאן ואן ריסלברגה ההולנדי. פרט למשיח וצוברי, ייצגו את ישראל בתחרות הגברים גם רון אסולין, עומר סופר ודן דוידוביץ'.

בתחרות לנשים, אלופת העולם לי קורזיץ חוזרת לפעילות אחרי שהחמיצה את אליפות אירופה האחרונה בגלל שהחלימה מניתוח. הפעם היא תנסה לזכות באליפות עולם שלישית בקריירה, אחרי שעשתה זאת בפעם הראשונה באותו המקום בדיוק (קאדיס) בשנת 2003 ובפעם השניה בחורף האחרון באוסטרליה. מעיין דוידוביץ', שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה האחרונה וסיימה שישית באליפות העולם, תנסה לצבור נקודות נוספות שיעודדו אותה ככל הנראה לקראת הקמפיין האולימפי הבא שלה. בכל מקרה, הגולשת שהשתתפה בבייג'ינג 2008 וסיימה עשירית, נראתה בכושר מצוין בתחרות האחרונות שלה והוכיחה שהיא יכולה להגיע לפחות לעשיריית הגמר בכל אחת מהן.

באליפות הקאדיס מתוכננים 16 שיוט על פני שישה ימים, כלומר עד שלושה שיוטים ליום. השיוטים ייצאו לדרך ביום חמישי בשעות הצהריים, כשיום המנוחה מתוכנן ליום שבת הקרוב. שיוטי המדליות מתכוננים ליום רביעי ה-28 למרץ.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully