וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט איירס: "מקווה שנוכיח לפייטון שהוא בחר נכון"

20.3.2012 / 15:58

שחקני דנבר מתרגשים מהגעתו של מאנינג. מגהאי: "יהיה מעניין". מושל קולורדו: "שנה תחת אלווי ופייטון תיתן הרבה לטיבו"

פייטון מאנינג הוא הקוורטרבק הבא של דנבר ברונקוס. זהו, אחרי כמעט 24 שעות לעיכול, אפשר להתחיל להכיר במציאות החדשה והמדהימה הזו, שאם מישהו היה מדבר עליה לפני שנה, סביר להניח שהוא היה מובל אחר כבוד לבית המשוגעים הקרוב למייל היי סיטי. אחרי שאמש (שני) בחר פייטון בדנבר והורה לסוכנו לפתוח עם הקבוצה במשא ומתן, היום הגיעו הצדדים להסכם סופי, במסגרתו ירוויח הקוורטרבק 96 מיליון דולר בחמש השנים הבאות, 30 מיליון מהם מובטחים, ללא קשר למצב בריאותו. כמובן שהשינוי הזה נוגע גם לקוורטרבק הקודם של הקבוצה, טים טיבו הסנסציוני, שככל הנראה יועבר בטרייד לקבוצה אחרת, אולי אפילו ניו אינגלנד. בכל מקרה, חמש קבוצות כבר פנו לדנבר לגבי טרייד על טיבו.

בקרב שחקני דנבר נרשמה ביממה האחרונה התרגשות רבה ומובנת. "אני חושב שזה מקום נפלא עבור פייטון", אמר האנד ההגנתי רוברט איירס, "אני חושב שהוא עשה החלטה מצוינת. אני מקווה שנוכיח לו שהוא צדק ושננצח הרבה משחקים". "איזה מעבר עוצמתי!", צייץ אלוויס דומרוויל ואילו וויליס מגהאי הוסיף ציוץ משלו: "הולך להיות מעניין".

ומה לגבי טיבו? "לא הייתי אומר שאני מרגיש רע עבורו", אמר איירס, "זה עסק ואני בטוח שטים מבין את זה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה, לא משנה מה הוא יעשה. אני מקווה שהוא יישאר, כי הוא מנהיג מעולה". אפילו מושל קולורדו, ג'ון היקנלופר, עודד את הקוורטרבק הצעיר, שהוביל את הברונקוס לפלייאוף האחרון ויפנה את מקומו: "הוא צעיר ושנה או שתיים תחת אלווי ופייטון יתנו לו הרבה. אני לא חושב שיש קוורטרבק אחר בליגה שזכה להזדמנות כזו".

יחד עם זאת, לא כולם ברחבי הליגה היו בעד המעבר. שאר הקבוצות שרדפו אחרי מאנינג לא שמחו מהחלטתו, באופן צפוי. "כמובן שאני מאוכזב, כי חשבתי שזו תהיה התאמה מושלמת", אמר באד אדאמס, בעלי טנסי, שהייתה קרובה מאוד להשיג את השחקן, "עכשיו כשעברנו את זה, אני רוצה שהאוהדים ידעו שהמטרה לא השתנתה והיא עדיין אליפות".

גם בסן פרנסיסקו הגיבו. הנשיא ג'ד יורק איחל למאנינג הצלחה והתפנה לטפל בבעיה החדשה של הניינרס, אלכס סמית'. הקוורטרבק של הקבוצה מהמפרץ הבין היטב את מהות הרדיפה אחרי מאנינג ופנה לדבר עם מיאמי. כעת יורק מנסה לפייסו (למה?) ואמר: "יש לנו חוזה על השולחן וזה תלוי באלכס. אנחנו רוצים אותו כאן ונראה מה יקרה".

דיון סנדרס, שמתפקד כיום כפרשן, הוסיף בטוויטר: "לדעתי זה מעבר רע. אצטדיון בלי גג, חורף קר מאוד, תופסים לא מנוסים. אני הייתי בוחר בניינרס".

* ובעולם המקביל, דייויד גרארד חתם במיאמי. הדולפינס היו מהרודפות אחרי פייטון, אבל כעת פנו לכיוון אחר. כאמור, הם שוחחו עם אלכס סמית', אבל בינתיים החליטו להחתים את הקוורטרבק הותיק, שלא שיחק כלל בעונה שעברה לאחר שנחתך מג'קסונוויל.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully