וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה-מכבי נתניה: "אפשר לקחת שלושה תארים"

בן שמעון ניסה להחדיר בשחקניו מוטיבציה לקראת משחק הגביע (רביעי, 18:00, 5+ לייב). אחמד סבע: "חולם להניף את הגביע"

במקביל להכנות למה שיכול להיות משחק ההכתרה שלה נגד בני יהודה ביום שני הבא, עירוני קרית שמונה קיימה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק הגביע נגד מכבי נתניה מחר בשמינית הגמר (18:00, שידור ישיר בספורט 5+ לייב).

לאור היכולת הטובה של הקבוצה וכל מה שקורה בכדורגל הישראלי, יש כאלה שמפנטזים על טרבל בקרית שמונה. המאמן רן בן שמעון קיים אסיפת שחקנים בה אמר: "נתניה היא משוכה קשה מאוד, זאת קבוצה שרצה ושלוחצת, אנחנו צריכים פשוט לשמור על הסדר והנעת הכדור שלנו ולא לתת להם את האפשרות לשלוט במשחק". המאמן החדיר מוטיבציה בשחקניו ואמר: "אנחנו יכולים לעשות משהו היסטורי ולקחת שלושה תארים בעונה, שעל השנה הזאת יהיה כתוב בגדול- קרית שמונה".

בן שמעון בחר שלא לתרגל את ההרכב הראשון, אך נראה כי לא יהיו שינויים משמעותיים וההרכב שרץ בליגה ימשיך גם מחר במסגרת הגביע. הקשר אדריאן רוצ'ט התייחס למשחק נגד נתניה ואמר: "ברור שאנחנו רוצים ללכת על כל הקופה בדרך לטרבל, אני מאמין ומקווה שנעשה את כל מה שצריך כדי לסיים עם ניצחון את המשחק הזה ומקווה שגם נצליח, למרות שמדובר במשחק קשה ובקבוצה שעשתה לנו הכי הרבה בעיות וחיים קשים בליגה.

"נמשיך לעשות את העבודה שלנו כקבוצה ולדעת להתמקד רק מה שקורה במגרש, את מה שקורה בחוץ נשאיר לאחרים, אנחנו באים במטרה לנצח".

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי (סאלח חסארמה), דושאן מטוביץ, בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (וויליאם נג'ובו), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, דוד סולארי, שלומי אזולאי.

מוגרבי פצוע, בנתניה משוכנעים שישחק

המונח "קבוצת גביע טיפוסית" הפך לקלישאה בשנים האחרונות, אך למכבי נתניה אפשר בהחלט להצמיד את התוית הזו. הקבוצה הגיעה שלוש פעמים בחמש העונות למעמד חצי הגמר המכובד ובמועדון רוצים להמשיך עם ה"מסורת" ולהגיע גם העונה לאצטדיון רמת גן.

אחמד סבע אמר לקראת המשחק כי "אין מישהו שלא חולם להניף את הגביע, להרים אותו ולשמוע את כל השמחה של הקהל אבל יש דרך ארוכה שמתחילה במשחק נגד הקבוצה שבקרוב תוכתר לאלופה ואולי זה גם המבחן הכי גדול שלנו בדרך להמשך בגביע ובליגה".

פיראס מוגרבי סובל ממתיחה בשריר ונמצא בספק למשחק, אם כי בנתניה משוכנים כי יצליחו להכשירו ואמרו גם כי "הוא לא מסוג השחקנים שיפספסו משחק כזה". מעבר לכך, עטר מתכוון לשחק מחר התקפי במטרה להכריע את המשחק. בנתניה אמרו היום: "אולי בליגה לא מרגישים את זה, אך כל מה שקורה עם שרצקי ובן שמעון משפיע על כל שחקן ובן אדם במועדון. משחק גביע זו הזדמנות לנצל את התקופה הלא טובה שעוברת עליהם"

הרכב משוער: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עמרי בן הרוש, טובארנו פינאס, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.


עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully