וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר כפר סבא-עירוני רמת השרון: סינדרלה תמשיך?

20.3.2012 / 1:00

הקבוצה המפתיעה מליגה א' תנסה להדהים גם את רמת השרון, קובי דומר: "יכולים לנצח". ליפנייה בספק אצל האורחת

שחקני בית"ר כפר סבא רעבים מאוד לקראת מפגש הגביע היום (שלישי) וכולם מאמינים שהם יכולים להדיח את עירוני רמת השרון. שחקן הקבוצה קובי דומר אמר לקראת המשחק: "אנחנו יכולים לנצח, מרגישים את זה אצלנו בקבוצה. המאמן חיים סירוטקין מכין אותנו כמו שמכינים אותנו לכל משחק, נותנים לנו את השקט ולא מלחיצים אותנו יותר מדי. זה מעלה לנו את המוטיבציה, שאנחנו מתמודדים מול קבוצה מליגת העל. אם היינו עפים מול קבוצה מהליגה הלאומית, זה היה מבאס מאוד, כי אנחנו באותה רמה. אם נעלה, הכותרות יהיו ממש לטובתנו, אנחנו רוצים להיות סינדרלה. אני חושב שנשחק בדרך שלנו, בשיטה של המאמן ובעזרת השם נצליח".

על השער שלו נגד ראשון לציון בניצחון הענק 0:2 בסיבוב הקודם אמר דומר: "זה היה הרגע הכי מאושר בקריירה שלי והסיפוק הכי גדול שאני זוכר מעצמי. קיבלתי לאחר המשחק ההוא שתי הצעות מקבוצות מהליגה הלאומית, אבל החלום שלי הוא לשחק בבני יהודה ולשם אני רוצה להגיע".

הרכב משוער, בית"ר כפר סבא: אסף רז, אלעד שיק, מוחמד מאחג'נה, תום סעדון, אלון שניידרמן, דניאל ברוחל, גיא אהרוני, ליאב פרנקו, אלעד כהן, אילן טפרה, קובי דומר (גל פורת).

שייע פייגנבוים: "כולם יבואו להילחם על החיים שלהם"

בעירוני רמת השרון רוצים לקטוע את רצף התוצאות המאכזבות של הקבוצה בחודש האחרון. בקבוצה ממורשה זוכרים שניצחון הגביע האחרון, על הפועל עכו, עזר להם להתאושש גם כן מרצף תוצאות שליליות ורוצים לעשות זאת שוב.

המאמן שייע פייגנבוים אמר: "כולם יבואו להילחם על החיים שלהם. כולם בקבוצה יודעים שהלחם והחמאה זה הליגה, אבל דרך הגביע אנחנו יכולים לצאת מהתקופה הרעה שעוברת עלינו, חשוב לזכור שבגביע אין חוקים".

קשר הקבוצה משה אבוטבול צפוי לחזור לקישור האחורי לצד יוסי אופיר וגל בראל, כאשר בחלק הקדמי ישחקו ברוך דגו, אלן מסודי ותומר סוויסה. מי שלא ישחק הוא יניב לביא, שסובל מפציעה במפשעה. לביא שיחק בשבת למרות הפציעה, אך חש החמרה בכאבים לאחר מכן והוא יעבור בדיקות, כאשר קיים אצלו חשש לקרע בשריר. גם הבלם הפותח השני, סביטי ליפנייה בספק גדול, לאחר שסובב את הקרסול באימון. כרגע צפויים לפתוח במקומם אבי סופר ועשהאל בן שבת, אם כי נעשים מאמצים להכשיר את ליפנייה.

הרכב משוער, עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, גל בראל, יוסי אופיר, ברוך דגו, אלן מסודי, תומר סוויסה.

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully