וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית - הפועל רמת גן: משנה מאמן, משנה מזל?

דני גולן חזר לתפקיד מאמן המארחת, שתנסה להפתיע בשמינית גמר הגביע את מוליכת הלאומית. ניסים, חן ובן עמי ייעדרו

הפועל רמת גן, מוליכת הליגה הלאומית הגאה, תגיע מחר (שלישי, 19:35, שידור משולב בספורט 5+ לייב) במצב רוח טוב ועם הרבה ביטחון לקראת המפגש בשמינית גמר גביע המדינה מול הפועל נצרת עלית, אחרי ההצלחות שלה במפעל בשנים הקודמות וכמובן הזכייה הזכורה בגביע ב-2003.

למרות אופוריית הגביע, רמת גן תיאלץ להסתדר ללא שלושה שחקנים משמעותיים. אורן ניסים, טל חן ותמיר בן עמי לא יוכלו ליטול חלק במשחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, והמאמן פרדי דוד עדיין מתלבט את מי להרכיב במקום השלושה. רק מחר בבוקר, לאחר שיערכו אימון קל, יחליט המאמן מי ה-11 שיפתחו בהרכב.

דוד אמר לקראת המשחק: "קודם כל, בגביע הכי חשוב ליהנות מהמפעל ואני מקווה שמחר נראה את זה על הדשא. אני יודע שבשנים האחרונות הפועל רמת גן הצליחה מאוד, אבל כרגע אני לא חושב על זה, אלא רק על המשחק מחר ועל שמינית הגמר ושנעבור את המשוכה הזו, נמשוך לחלום".

הרכב משוער, הפועל רמת גן: איתי ארקין, עידן בלסטרה, אלי לוי, עוז יפרח, אורי אברהם, וובה בראון, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, אופיר חמו, אדריאן פרננדס, ליאור אסולין.

גיל ברעם: "מאמין שנגיע לחצי הגמר"

אחרי שקיבל את האשראי מתחילת העונה, החליטה הנהלת הפועל נצרת עלית לסיים את תפקידו של אהוד בן שושן כמאמן ומינתה השבוע את דני גולן כמחליפו. גולן כזכור, עבד כבר במועדון הנצרתי והצליח שם מאוד. אלא שגולן לא עבר בבקרה התקציבית והוא לא יעמוד על הקווים במשחק הגביע. מי שיחליפו שם הוא המנכ"ל גיל ברעם, שיקבל הוראות מהמאמן החדש, שישב ביציע. למרות הסיטואציה המוזרה, בנצרת מקווים שחילופי המאמנים יביאו עימם מצב רוח חדש וחיובי. כרגע לא מתוכננים שינויים מהמשחק האחרון והקבוצה תחסר מהסגל את שגיא חייט, ראובן גל ועמרי אלמקייס. אגב, נצרת עילית הפסידה בכל ארבעת המפגשים האחרונים שלה מול הפועל רמת גן.

ברעם אמר: "עבר עלינו שבוע לא קל, כמו כל העונה הזו, אבל לא הייתי רוצה שמישהו יחשוב שלא ניתן את הכל על המגרש. כבר הבטחתי בעבר ואני עדיין עומד מאחורי דבריי, שנגיע לחצי הגמר".

הרכב משוער, הפועל נצרת עילית: שאול סמג'דה, תאיה באבלולה, מאיר גבאי, יבגני ברקמן, טרס שולקובסקי, בן תורג'מן, יהודה ז'אנו (ירדן כהן), זידאן עמאר, יניב דרעי, הייל חשאן, אחמד דיאב.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully