וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי הרצליה: מנפלאות הרוטציה

19.3.2012 / 17:31

גיא לוי הבטיח רוטציה, הרוש שוב לא בסגל (ג', 19:35, 5+ לייב). גורם: "לא נראה מקצועי". שיימן: "מאמין שאפשר לעבור"

"תהיה רוטציה, בשבוע של שלושה משחקים אשלב עוד שחקנים. הליגה זה הלחם והחמאה, הגביע זה רק הבונוס", כך אמר גיא לוי באסיפה שקיים היום לקראת המשחק בווסרמיל מול מכבי הרצליה בשמינית גמר גביע המדינה מחר (שלישי, 19:35, שידור משולב בספורט 5+ לייב).

אלא שלמרות הדיבורים על רוטציה, המגן שמעון הרוש נותר שוב מחוץ לסגל הקבוצה לקראת המשחק ונראה כעוס מאוד על ההחלטה. גורם במועדון אמר: "הרוש שחקן שאמור לשחק בקביעות בהרכב, או להיות לפחות בסגל. נכון שזה נראה לא מקצועי, אבל זאת החלטה של מאמן ויש לכבד אותה". אופיר דוידזאדה ימשיך לקבל את הקרדיט ממאמנו, ונראה כי לוי לא מתכנן מהפכה גדולה למרות שמדובר במשחק גביע, ואף על פי שהוא כלל לא תרגל את ההרכב.

"לפני שחושבים על אירופה, צריך לחשוב איך לא יורדים לליגה הלאומית. אנחנו לא רוצים לשחק באירופה ובליגת המשנה", אמר שחקן בקבוצה. "מצד שני, אם לא נעבור את הרצליה, כולם יודעים כמה זה יפגע בביטחון של השחקנים. הניצחון חשוב לא פחות מבחינה מוראלית, מאשר הישגית".

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוהד לויטה, עודד גביש (אביתר אילוז), איבן גארידו, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, דיא סבע, סיראז' נאסר, עידו אקסברד (דובב גבאי).

אריאל שיימן: "מכבי הרצליה בנויה על טהרת הישראלים"

במכבי הרצליה יודעים שהסיכויים להעפיל לליגת העל העונה הם אפסיים, ובהחלט בונים על אפשרות להיות הסינדרלה של רבע הגמר. עופר טלקר יחסר במשחק את המגן השמאלי רן מלכה (מורחק) ואת אחיו הבלם אבי מלכה (ייעדר בשל סיבות אישיות), אבל למאמן יש גם לא מעט פצועים בסגל: מסאי דגו, בני חדד וברק לביא שסובל מרגישות בברך. הברזילאי גילרמה וייסהיימר צפוי להתחיל על הספסל.

"לקבוצה הזאת יש הרבה כישרון והרבה פוטנציאל", אמר היום אריאל שיימן, "אנחנו באים כדי להציג את הכדורגל החיובי שלנו, עם בחורים צעירים. אנחנו קבוצה על טהרת הישראלים, 21 שחקני בית מתוך 25, ננסה לעשות הכי טוב שנוכל כדי להעפיל לשלב הבא, אני מאמין שאפשר לעבור".

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully