וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ערן רוזנבאום תורגל בהרכב, צסארץ יפתח

19.3.2012 / 12:51

אלישע לוי תרגל הרכב לכפ"ס, תורג'מן ועוד חמישה שחקנים פצועים. גורם: "שחר לא ימנה מאמן כעת, רוחש כבוד לאלישע"

"יענקל'ה לא ימנה מאמן כעת. יש לו סדר והאג'נדה שלו אומרת: צריך לתת כבוד למי שרחש לך כבוד. אלישע הביא שתי אליפויות למכבי, אין כוונה לתקוע לו סכין בגב לפני שיודעים אם הוא יביא לקבוצה תואר". כך הגיב גורם במכבי חיפה על המירוץ של קבוצות הצמרת אחרי מאמנים לקראת העונה הבאה. ההערכה היא ששחר יתחיל לחפש מאמן מיד עם תום המשימות של חיפה, בליגה ובגביע. האפשרות היחידה שמאמן ימונה לפני תום העונה, היא שחיפה תודח מהגביע ולא תשיג כרטיס לאירופה.

כפי שכבר נכתב בעבר, ראובן עטר הוא המועמד המוביל בגזרת בנו של הנשיא, אור שחר, וגם בקרב הקהל. יחד עם זאת, גם ריימונדאס ז'וטאוטאס ורן בן שמעון הוזכרו כמועמדים. כזכור, אתמול ערך המאמן אסיפת שחקנים בה הוא ביקש מהשחקנים לדעת איך להתמודד עם הלחץ סביב הקבוצה. בחיפה סבורים שלוי יודע כי הסיכויים שימשיך הם אפסיים.

בתוך כך, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום רביעי בחוץ נגד הפועל כפר סבא, כשברקע ממשיכות להתגבר כמות הפציעות. החלוץ אלון תורג'מן לא התאמן היום והוא בספק למשחק יחד עם אוראל דגני ואייל גולסה, שכנראה לא יהיו בסגל. גם מוחמד גדיר עדיין לא התאושש מהפציעה ולא ישחק. סיידו יאיא אמנם לא התאמן היום, אבל הוא ייעדר מהמשחק בכל מקרה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, כשגוסטבו בוקולי מועמד להחליפו בהרכב. למאמן יש רק קשר אחורי טבעי נוסף בסגל – ערן רוזנבאום, שתורגל היום בהרכב. גם אייל משומר הסובל ממתיחה בשריר לא ישחק. הקפטן יניב קטן צפוי לשוב מחר לאימונים וצפוי להיכלל בסגל למשחק בכפר סבא.

ההרכב שתורגל היום: ניר דוידוביץ'; עלי עוסמאן, אדין צוצאליץ', יוריצה בוליאט, סארי פלאח; גוסטבו בוקולי, ערן רוזנבאום, עידן ורד, חן עזריאל; דניאל צסארץ, ויאם עמאשה.

לגבי עמאשה, החלוץ החליט כזכור לערוך את הניתוח במפשעה בהמשך העונה, כנראה בשבועות הקרובים, כשירגיש שהכאבים יכריעו אותו. בשיחה עם אלישע לוי החליט עמאשה להמשיך לשחק גם בגביע, ובשלב מאוחר יותר הוא יקבל החלטה סופית בעניין.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully