וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאכזב: אלישע לוי

19.3.2012 / 9:47

הערב תגיע העונה הסדירה לסיומה, וכבר עכשיו אפשר להתחיל לארגן את נבחרי 2011/12: מההרכב של העונה, דרך התגלית המסתמנת וכלה במאכזבים. ושם, מכבי חיפה סוף סוף מככבת

ה-11 של העונה

שוער: דני עמוס

כדורגלן העונה של וואלה! ספורט. עונה אדירה של עמוס, שבלא מעט משחקים היה התחנה האחרונה של קרית שמונה, ספג 15 שערים בלבד לאורך כל העונה וכמובן זכה לזימון המיוחל לנבחרת ישראל.

מגן ימני: אלעד גבאי

כן, זה אותו אלעד גבאי ששהה ארבע שנים בבני לוד של אבו סובחי, לפני שרן בן שמעון משך אותו לקרית שמונה. היה טוב גם בעונה שעברה, אך השנה שידרג את עצמו התקפית ונתן את העונה הטובה ביותר בקריירה שלו, כולל זימון לנבחרת עם סיכוי טוב לקבל את חולצת ההרכב.

בלם: סלאח חסארמה

מה יש עוד להגיד על הבלם בן ה-38? היו שחשבו שהוא יפרוש כבר לפני חמש שנים, אך חסארמה רק הלך והשתבח עם השנים, והשנה הוא כבר הפך לסלע הכי יציב בהגנת קרית שמונה. ללא ספק בורג מרכזי באליפות הזאת, כמו גם בכל התהליך שעברה קרית שמונה.

בלם: וואליד באדיר

בתוך כל הכאוס בהפועל תל אביב, הצליח באדיר להיות אולי השחקן הבודד ששמר על שפיות מקצועית, ניסה להתרכז בכדורגל ועדיין נתן עונה יציבה וטובה בה הביא את כל הנסיון והרוח הספורטיבית שכמעט ולא היו קיימים בהפועל תל אביב העונה.

מגן שמאלי: דושאן מאטוביץ'

כמה פעמים אמרו שזה בזבוז להביא מגן זר, ועוד במיוחד שמאלי? אז אמרו. בן שמעון פגע בול בעמדה בה אין כרגע אף שחקן ישראלי שמאיים להיות הדבר הבא בעמדה. מאטוביץ' הביא הרבה ניסיון, יציבות ויכולת להשתלב במערך הלא פשוט של בן שמעון.

קשר אחורי: בריאן חרסיצ'יץ'

הגרזן של קרית שמונה. לקח זמן לשים לב עד כמה הוא טוב ומשמעותי עבור הקבוצה של בן שמעון, אך כשעוקבים אחריו מגלים שחקן שתמיד ראשון לכדורים, הורס התקפות סדרתי, וקשר שיודע להוציא קדימה את הקבוצה ובעיקר לאזן את מרכז השדה.

קשר 50:50: מהארן ראדי

ראדי הוא הסיבה המרכזית לכך שבני סכנין, ששאפה בתחילת העונה רק לשרוד, סיימה במקום השלישי את הליגה הסדירה. 9 שערים ו-8 בישולים הם המאזן של ראדי העונה, שפתאום הפך לסחורה חמה בקרב סוכני ליגת העל.

קשר קדמי: אדריאן רוצ'ט

הדינמו של מרכז השדה של קרית שמונה. תנועה ללא הפסקה, ניצול שטחים מתים ובעיקר חוכמת משחק שסידרו לו מעבר לאליפות גם את הגשמת החלום והזימון לנבחרת. חייב לשפר את המספרים (2 גולים ו-2 בישולים) אך עדיין נתן עונה גדולה.

חלוץ: שמעון אבוחצירא

השחקן השביעי והאחרון מקרית שמונה בין 11 הגדולים. עם 11 שערים ו-6 בישולים העונה, אבוחצירא הפנים שחלוץ גדול חייב ללמוד גם לעשות תנועה נכונה לצדדים, לבוא אחורה בכדי לנהל משחק ולפנות מקום לחלוצים האחרים. חייב לקבל זימון לנבחרת.

חלוץ: עומר דמארי

כשרואים מה עובר על טוטו תמוז העונה ומסתכלים על עומר דמארי, אפשר להעריך את היציבות שלו. למרות כל מה שקרה השנה בהפועל, ולמרות הירידה ביכולת המקצועית בבטן של העונה, דמארי התרכז בכדורגל, התקדם וסיים את העונה עם 15 שערים ועם הפנים לחו"ל בעונה הבאה.

חלוץ: אחמד סבע

משנות ה-80 לא היה מלך שערים ממכבי נתניה, ונראה שקשה יהיה לעצור את הדהירה של אחמד סבע. 18 שערים ו-5 בישולים הם מאזנו של המוציא לפועל של מכבי נתניה, שלפרקים היה בלתי ניתו לעצירה. שאפו.

המצטיינים, המאכזבים, השערוריות, שער העונה

שחקן מצטיין

דני עמוס. התחנה האחרונה בשער של קרית שמונה. התקדמות אדירה לאורך השנים שהגיעה לשיאה העונה. הסמל של משחק ההגנה הבלתי מתפשר של קרית שמונה, שספגה 15 שערים בלבד.

השחקן המאכזב

תמיר כהן. כגודל הציפיות, גודל האכזבות. בחיפה חרגו מהסכומים אותם מרוויחים שחקנים, והחתימו אותו על חוזה לשלוש שנים בסכום של יותר מ-200 אלף דולר לעונה. בפועל, כהן לא הצליח להתאושש ממות אביו, לא תרם מאומה לחיפה, ופשוט לא היה קיים על המגרש ברוב המשחקים בהם קיבל קרדיט.

מאמן העונה

רן בן שמעון. עצוב שהדברים מסתיימים בטונים מעט צורמים, אך אף אחד לא ייקח מרן בן שמעון את התהליך שעשה בקרית שמונה ואת האליפות המדהימה שהביא לקבוצה. למרות דברי שרצקי, הוא עוד יחזור לעבוד בקרית שמונה.

המאמן המאכזב

אלישע לוי ומוטי איווניר. שאלנו 11 אנשי מערכת ואנשי מקצוע לגבי הקטגוריה: חמישה בחרו באלישע, חמישה באיווניר, האחרון אמר "אלישע או איווניר" ולמעשה סיכם את הדילמה. לוי נכשל בליגה כה חלשה עם סגל איכותי ולא הצליח לחבר את הקבוצה שלו אפילו לחודש. איווניר? חיכה שנים להזדמנות במכבי וקרס יחד עם כל הקבוצה.

תגלית העונה

דיא סבע. בינואר הציעה אותו מכבי תל אביב בחינם ובאר שבע התלבטה. שלושה שערים וארבעה בישולים אחר כך, סבע הפך לשחקן המרכזי של הפועל באר שבע שהכל עובר דרכו והרבה מעבר לכך- שחקן חוצפן, חכם וטכני שלא מפסיק לייצר מצבים לעצמו ולחבריו. איך אמר גדי כרמלי? "זה הפספוס שלי ושל איווניר העונה".

השחקן המשתפר

אלעד גבאי. אחרי שעשה התקדמות בשנה שעברה, גבאי פשוט עשה קפיצה אדירה השנה, הפך למגן הדומיננטי בליגת העל, או-טו-טו זוכה באליפות וכמובן זכה לזימון המיוחל לנבחרת. שאפו.

הקאמבק

רביד גזל. בתחילת העונה שעברה הוא לא זכה להצעות מליגת העל וברגע האחרון חתם בהפועל אשקלון. עם הקבוצה של אזגי הוא ירד ליגה והקריירה שלו נראתה במגמת בירידה תלולה. ההגעה לקרית שמונה החזירה אותו לחיים עם עונה מצוינת תחת בן שמעון והשתלבות מצויינת בקישור היעיל של האלופה שבדרך.

שער העונה

דויד סולארי. ההתלבטות הייתה בין השער של סולארי (בדקה ה-90 מול בני יהודה, בבעיטה אדירה לחיבורים הרחוקים) לבין זה של ארמון בן נעים בדרבי של פתח תקוה, או לשער של טל בן חיים בראשון לציון (שבו עבר את כל ההגנה בדרך לשער). ובכל זאת, השער של סולארי נבחר, מאחר שהוא מסמל לא רק את ההשתלבות המצוינת שלו בקבוצתו, אלא בעיקר את הווינריות המפתיעה של קרית שמונה, שלא הפסיקה להדהים.

המשחק הכי טוב

הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה. זה היה משחק בו אוהד כדורגל קיבל את כל מה שהוא יכול לקוות לו במשחק אחד. האדומים ניצחו 3:7 אחרי 90 דקות מטורפות שבהן הורחקו שלושה שחקנים מנתניה, במשחק שיכול היה להסתיים בתוצאה כפולה. הלוואי בכל שבוע.

הבלוף

יוריצה בוליאט. 1.25 מיליון יורו שילם יעקב שחר על הבלם הקרואטי, שבכל משחק אנחנו מסתכלים עליו ולא מבינים מה אמור להיות בו שאנחנו לא מצליחים לראות. אלישע לוי עובר בדיוק את אותו התהליך.

השערוריה

הדרבי התל אביבי. מנשה משיח, אביחי ידין, סלים טועמה, אוהדי הפועל תל אביב. כולם סיפקו לנו ברבע שעה הרבה מאוד אקשן, אולי יותר מדי אקשן, שגמר כמעט לכל המעורבים את העונה ודאג שהדרבי אותו תארח הפועל בפלייאוף ייערך ללא קהל.

בכירי שחקני ליגת העל בוחרים את שחקן העונה שלהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully