וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "כדאי לשחקנים להביט בטבלה"

18.3.2012 / 10:39

בקבוצה יודעים שהמסורת לא תשאיר אותם בליגה. שביעות רצון מקוביגנון, סיני שוקל לא לזעזע הפעם את החלק האחורי

"כבר 20 שנה שהמועדון הזה שומר על יציבות. גם ברגעים הכי קשים היה מי שישאיר אותנו בליגה. נילחם עד הסוף. 20 שנה לא ירדנו, ואם נינצל העונה אולי לא נרד גם בעשור הקרוב". כך אמרו במכבי פתח תקוה לאחר התיקו מול הפועל עכו, שהוריד את הקבוצה באופן מעשי אל מתחת לקו האדום.

התיקו אתמול (שבת) יצר לראשונה תחושה קשה בקרב השחקנים. "אנחנו הקבוצה הכי חלשה בפלייאוף התחתון. אנשים אומרים לנו 'אין סיכוי שאתם תרדו', כדאי שהשחקנים יביטו רגע בטבלה". החלוץ עומר גולן אמר: "אנחנו מודעים למצב, שחקנים כאן נלחמים ועושים הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

אבל במועדון הייתה גם סיבה לאופטימיות. עמוס לוזון ביקש מחניכיו לסיים משחק ב-0:0 כדי לקבל מעט ביטחון בהגנה – וקיבל. קובי גנון הציג יכולה טובה מאוד וימשיך בהרכב על חשבון טל מעבי. לראשונה מזה תקופה ארוכה, סיני שוקל לא לזעזע את החלק האחורי שלו. מתן אוחיון עלה בהרכב אתמול במקום שי מימון משום שהעדיף יותר מהירות בחלק האחורי. בקבוצה הופתעו מאוד מהמהלך משום שמימון, שחוגג היום 26, תורגל לאורך השבוע בהרכב. כזכור, עוד לפני המשחק ביקרו שחקנים את ההחלטה לא לשתף את אוחיון, שעזר אתמול לקובצה לשמור על רשת נקיה.

הקבוצה תתארח במחזור הבא אצל המדורגת 11 בטבלה. כרגע מדובר בהפועל חיפה, אבל זה עשוי להשתנות אם בית"ר ירושלים תשיג נקודה או יותר מול בני יהודה. עוד קודם לכן, ביום שלישי (19:35), תתארח הקבוצה בטדי אצל הפועל ירושלים במסגרת שלב שמינית גמר גביע המדינה.

צפו בתקציר ה-0:0 בין מכבי פתח תקוה להפועל עכו

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully