וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנין: "אנחנו חייבים להתחיל לנצח כדי שלא נסתבך"

18.3.2012 / 8:00

מגנה של הפועל עכו מבין את משמעות התיקו מול מכבי פ"ת. מישאלוב נפגע בראשו, ובספק למחזור הבא מול הפועל פ"ת

ההידרדרות של הפועל עכו נמשכה אתמול (שבת) עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. הקבוצה של אלי כהן שפתחה את העונה בסערה ונראתה כמו אחת ההפתעות הנעימות של השנה סיימה ב-0:0 חלש באיצטדיון טוטו מול מכבי פתח תקוה, מה שמשלים משחק רביעי ברציפות ללא שער זכות.

על רקע התוצאות הרעות, כבר עכשיו ברור כי הסיכויים של אלי כהן להמשיך בקבוצה נמוכים, ועל רקע היחסים הלא יציבים בינו ובין יושב ראש המועדון ציון וייצמן, רק תפנית יוצאת דופן עשויה להשאיר את כהן לעונה שלישית במועדון.

מי שסיים את המשחק עם חתך בראשו הוא משה מישאלוב, שחזר השבוע לתפקודו כקשר אחורי. מישאלוב נזקק לתפרים בראשו אחרי שספג מרפק, ועדיין לא ברור אם הוא ייעדר במשחק שיפתח את הפלייאוף מול הפועל פתח תקוה בבית. מי שאמור לשוב לסגל אחרי היעדרות ארוכה הוא ניסו קפילוטו, שמחלים משבר בצלעות ועשוי להיכנס לעניינים מול המלאבסים.

לאחר המשחק, בו עכו מיעטה להגיע להזדמנויות, אמר אלי כהן: "נקלענו למשחק חלש, לא הגיעה לנו יותר מנקודה. אחרי שלושה הפסדים היה חשוב לנו לא לרדת מנוצחים. אנחנו לא מסתכלים על החלק התחתון בטבלה, וכל מה שאנחנו רוצים כרגע זה לחזור למסלול הניצחונות". על העובדה שהחלק הקדמי לא מצליח בשבועות האחרונים, ובראשם סטפן שצ'פוביץ', אמר המאמן: "הוא נלחם ועשה מאמץ, אבל כמו כל הקבוצה הוא לא הצליח לשנות את המשחק".

אלירן דנין הוסיף: "זה היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות. זה כבר עובדה שאנחנו לא מצליחים בשבועות האחרונים, אבל אנחנו עם הפנים קדימה, וטוב שלא ספגנו שער, כמו שקרה לנו בפעמים האחרונות. בכל מקרה, אני לא מאמין שנאבק בתחתית, אבל אי אפשר לדעת. אנחנו חייבים לנצח כדי שלא נסתבך במחזורים האחרונים".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • פועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully