וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ובני סכנין נפרדו ב-3:3 דרמטי

מערכת וואלה! ספורט

17.3.2012 / 19:52

קרב מותח על המקום השלישי הסתיים בחלוקת נקודות. מנשה משיח שרק לשלושה פנדלים, אמיר לביא כבש בתוספת הזמן

איזו דרמה סיפק לנו הערב (שבת) הקרב על המקום השלישי. בני סכנין עלתה באופן זמני למקום המבטיח ארבעה משחקים ביתיים בפלייאוף העליון, אבל עשויה לאבד אותו לטובת מכבי חיפה לאחר שסיימה ב-3:3 דרמטי מול מ.ס. אשדוד באצטדיון הי"א. סכנין כבר הוליכה 1:3 בדקה ה-83, אבל המחליפים של אשדוד החזירו אותה למשחק וקבעו חלוקת נקודות צודקת. בנצי מושיאשווילי צימק בדקה ה-83 ואמיר לביא איזן מהנקודה הלבנה שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. היה זה פנדל שלישי שמנשה משיח שרק במשחק, כאשר שני הקודמים היו לזכות סכנין. עידן שריקי העלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-22, חאלד חלאיילה (44) איזן בפנדל, קוסטדין אזורוב (55) הפך ומהראן ראדי (64) נעץ את השלישי אחרי שאופיר מרציאנו עצר את הפנדל שלו. כל זה, כאמור, לא הספיק מול המחליפים של אשדוד והשריקות של משיח.

1,000 צופים הגיעו לאצטדיון למרות החשש מנפילת טילים, ובדקה ה-22 עידן שריקי הצליח לשמח אותם עם שערו השמיני העונה. רוג'רס קולה לא השתלט טוב על כדור שהגביה דוד רביבו לרחבה, אבל הגנת סכנין התבלבלה ולשריקי לא נותר אלא לגלגל לפינה של מחמוד קנדיל ולסדר לאשדוד את ה-0:1. סכנין החלה להתעורר, שלחה יותר שחקנים קדימה ובדקה ה-44 קיבלה שריקה לפנדל, בעקבות נגיעת יד ברחבה של אדיר טובול, אליה הפנה הקוון את תשומת לבו של השופט מנשה משיח. חאלד חלאיילה הקפטן כבש מהנקודה הלבנה.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של בני סכנין, שגם השכילה לנצל זאת על מנת להשלים מהפך. ניר ביטון איבד כדור בדקה ה-55 וגם נפגע במהלך, כשהאורחים ניצלו זאת עם התקפה מהירה בסיומה אוהד קדוסי הוריד בראשו וקוסטדין אזורוב בעט מימין לשמאל וחגג את ה-12 שלו העונה בליגה. קדוסי המחליף המשיך לשגע את הגנת אשדוד, ובדקה ה-64 ספק הוכשל ברחבה על ידי עופר ורטה. השופט משיח החליט לשלוף צהוב למרות שהמגן היה אחרון בדרך אל השער, והפעם מהראן ראדי ניגש לבעוט. אופיר מרציאנו הדף את הבעיטה של ראדי, אך הקשר הגיע ראשון לריבאונד וכבש את השלישי של סכנין. אשדוד שלחה את כל הכלים ההתקפיים קדימה, והמחליף בנצי מושיאשווילי השאיר תקווה עם שער נאה בדקה ה-83. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן הגיע השוויון המוצדק, כשקנדיל הכשיל את שריקי ואמיר לביא בעט עם כל הלב את הפנדל שהציל נקודה לקבוצתו.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי (בנצי מושיאשווילי, 70), ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול (תמיר כחלון, 58), דוד רביבו (אמיר לביא, 76), עידן שריקי, רוג'רס קולה.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סאלח, עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי (עודד אלקיים, 88), חאמד גנאים (באסם גנאים, 90), אחמד קאסום (אוהד קדוסי, 49), קוסטדין אזורוב.

לדף המשחק

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

בני סכנין בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully