וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו וויליאמס: "אני נרגש, אין עליי לחץ"

16.3.2012 / 15:34

הליינבקר שהצטרף לבפאלו תמורת 100 מיליון דולר, מוכן לאתגר. היליס ובוס בצ'יפס, ריוורס: "מקווה שפייטון יבוא לדנבר"

שוק השחקנים החופשיים ב-NFL ממשיך לספק את הכותרות הגדולות, כשמי שנמצא בראשן ביממה האחרונה הוא מריו וויליאמס. הליינבקר, שנבחר ראשון בדראפט 2006, עזב את יוסטון והצטרף לבפאלו. הסכום שהנחית את וויליאמס דווקא בבפאלו, הכושלת בשנים האחרונות, הוא לא פחות מ-100 מיליון דולר לשש שנים, 50 מהם מובטחים.

"אני מאוד נרגש, לא יכול לחכות להזדמנות הזאת", אמר וויליאמס, "אין לחץ עליי, שיחקתי בעבר נגד קוורטרבקים גדולים ואני מחכה לשחק נגד אלה שבבית של בפאלו ולעשות מהלכי הגנה מולם". בבפאלו ידעו לספר כי הבעלים הקשיש ראלף ווילסון הבהיר ש"ממש לא אכפת לו מה יהיה הסכום שינחית את וויליאמס והוא רוצה פלייאוף, אולי גם העפלה לסופרבול".

עוד קבוצה שעשתה חיזוק נאה היא קנזס סיטי, שצירפה את הרץ פייטון היליס, שחיפש זה זמן רב פתח מילוט מקליבלנד ואת הטייט אנד קווין בוס. היליס, שהמוניטין שלו נפגע קשות לאחר סוג של שביתה איטלקית בה פצח בעונה החולפת במדי הבראונס, הוחתם לעונה בודדת תמורת שלושה מיליון דולר, בוס יזכה ב-16 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות והשניים ינסו להחזיר את הצ'יפס לפלייאוף.

קבוצה מעניינת ופעילה נוספת היא סן דייגו, שנפרדה מהתופס וינסנט ג'קסון וכעת היא ממשיכה להתחזק. אחרי החתמתו של התופס של ניו אורלינס רוברט מיצ'ם, גם אדי רויאל, תופס/ מחזיר פאנטים, ינחת בדרום קליפורינה והוא יגיע היישר מהיריבה לבית דנבר, תמורת 13.5 מיליון דולר (שישה מובטחים) לשלוש שנים.

ואם כבר הזכרנו את סן דייגו, הרי שהקוורטרבק פיליפ ריוורס יצא בהצהרה מעניינת ואמר: "אולי יחשבו שאני משוגע, אבל אני חייב להודות- אני מקווה שפייטון יבוא לדנבר. יהיה הרבה יותר קשה לזכות בבית המערב ולשחק מולו פעמיים בשנה, אבל זה ייתן יוקרה לבית. תמיד כיף לשחק נגד קבוצה של פייטון".

כמובן שפייטון לא יירד מהכותרות עד שיבחר לעצמו קבוצה והמועמדות הבולטות שנשארו במירוץ כרגע הן הברונקוס, לצד אריזונה וטנסי. הטייטאנס נפגשו עם פייטון במשך שמונה שעות וניסו לפתות אותו עם החתמתו של הגארד הנהדר של מינסוטה, סטיב האצ'ינסון, שעשוי לספק לו את ההגנה הנחוצה במידה ויצטרף לקבוצה. בינתיים, דייויד קאטקליף, מאמן קבוצת הפוטבול של דיוק וחברו של מאנינג, שעבד איתו במהלך השיקום, אמר: "ההתקדמות שלו ביכולת לזרוק היא מדהימה. הזרוע שלו שוב חזקה והדיוק גם חזר".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully