וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג ענק: נבחרת הסנוקר סיימה שניה באליפות אירופה

16.3.2012 / 21:48

אחרי ניצחונות על סקוטלנד ופולין, נעצרה הנבחרת בגמר על ידי אנגליה (2:1). יו"ר האיגוד: "תוצאה של שדרוג מתמשך בענף"

נבחרת ישראל בסנוקר עשתה היום (שישי) היסטוריה כשהגיעה עד גמר אליפות אירופה לנבחרות המתקיימת בסופיה שבבולגריה, והפסידה רק לנבחרת אנגליה החזקה בגמר, 2:1. "הישגים מעולים אלו הם תוצאה ישירה של שידרוג מתמשך בענף והכנה נכונה של הנבחרות באימונים", אמר יו"ר האיגוד שי איזנברג. "בנוסף לדור הוותיק, אליפות זו הוכיחה מעל לכל ספק שיש לנו נוער חזק מאד שייתן את הטון בשנים הקרובות גם בארץ וגם בזירה הבין לאומית".

הנבחרת, המורכבת מרועי פרננדז, שחר רוברג ודוד וייצמן פתחה את ההופעה הנהדרת שלה כבר בשלב הבתים, בו השיגה מאזן מושלם כולל ניצחון על סקוטלנד החזקה, בסקוטלנד שיחק בין השאר מייקל לסלי, שזכה מספר ימים לפני כן באליפות אירופה עד גיל 21.

בשלב הנוק-אאוט המשיכה הנבחרת ביכולת הטובה שלה, כשאלוף ישראל רועי פרננדז נהנה מהניסיון שלו ושחר רוברג הצעיר מצליח להתגבר על הופעה פחות טובה באליפות האישית עד גיל 21. רוברג כיכב בשלב הנוק-אאוט וזה בא לידי ביטוי בעיקר בחצי הגמר, בון ניצחה ישראל 0:3 את פולין החזקה. בהתמודדות הזאת השיג רוברג ברייק של 108 נקודות, כשרועי פרננדז הרשים עם ברייק של 107 נקודות במשחק שלו. לפני כן גברה הנבחרת ברבע הגמר על צרפת.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully