וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - רמת השרון: הכירו, זו התחתית

האורחת נואשת להימנע ממאבקי הירידה. מאיר יצחקי: "אנחנו לא שייכים לכאן". המלאבסים יעלו בהרכב התקפי (ש', 18:00)

טריוויה

* הפועל פתח תקוה מעולם לא ניצחה את רמת השרון בליגה.

* היא הפסידה לה בשני המשחקים היחידים שנערכו בביתה, 1:0.

* תיקו סולו? פתח תקוה הפסידה שלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה במושבה. רמת השרון לא ניצחה בחוץ יותר מחודשיים.

* שני סמלים אדומים יעמדו מחר על הקווים: גילי לנדאו נגד שייע פייגנבוים.

* רמת השרון היא הקבוצה החלשה ביותר בליגת העל בסיבוב השני: צברה 12 נקודות מתוך 42 אפשריות עד עתה, כ-27% הצלחה בלבד, מה שאולי מסביר את החששות מירידת ליגה. לשם השוואה, בסיבוב הראשון צברה רמת השרון 24 נקודות.

מפתחות והכנות

הפועל פתח תקוה:

הפועל פתח תקוה כבר עם רגל וחצי בליגה הלאומית, אבל הצרות בפן המקצועי רק מחזקות את ההשערה שהירידה הרשמית עשויה להתרחש מוקדם מהצפוי. מספר שחקנים, ביניהם גיא צרפתי שעדיין פצוע, יחסרו לקבוצה במאבק מול רמת השרון. הקשר פביאן סטולר מוצהב ולא ישחק, אך בכל מקרה הוא פצוע. דומיניק וואסי המורחק ייעדר גם הוא. אורי כהן יחזור למשבצת המגן השמאלי במקום אייל שן, שיוסט לקישור על חשבונו של פביאן סטולר. כעת מתלבט המאמן לגבי חוליית ההתקפה שלו. ארמון בן נעים ואוראל אדרי צפויים לפתוח במקום וואסי ומוחמד נאטור.

המאמן גילי לנדאו הוזכר הבוקר כמועמד מוביל לאמן את קרית שמונה, אבל במועדון לא מוכנים להגיב לכך כרגע. "גילי מאמן מוכשר מאוד, וברור קבוצות רבות ירצו אותו", אמרו שם. גם מכבי נתניה עדיין מועמדת לקלוט אותו.

עירוני רמת השרון:

לאחר שבמהלך השבוע עיכלו ברמת השרון את העובדה שהקבוצה יורדת לפלייאוף התחתון, נושא השיחה העיקרי היה החשש ממאבקי הירידה. הקבוצה נמצאת כיום שבע נקודות מהפועל באר שבע והקו האדום אך ברור לכל שהדברים יכולים להידרדר. הבעלים מאיר יצחקי אמר: "תיאורטית הכל יכול לקרות בכדורגל אבל אני מאמין שנסיים את העונה בפער הרבה יותר גדול מ-7 נקודות מהקו האדום. אנחנו קבוצה טובה ולא שייכים לתחתית. אני מאמין שכבר מחר ננצח ופחות או יותר נגמור עם הסיפור".

מי שצפוי לחזור להרכב הוא הבלם יניב לביא. לביא נח בשבוע שעבר נגד נתניה בכדי לא להחמיר את הפציעה במפשעה אך נראה שלאור ההפסד החליטו במועדון שישחק על אף הכאבים, למרות שהשחקן לא שלם עם זה וחושב שצריך מנוחה של עוד משחק אחד לפחות. מי שעוד צפוי לחזור ל-11 הוא החלוץ תומר סוויסה, שריצה עונש הרחקה בשלושת המשחקים האחרונים. סוויסה הוא מלך השערים של רמת השרון וחסרונו הורגש היטב במשחקים האחרונים בהם לא כבשה הקבוצה שערים.

יעמדו למבחן

הפועל פתח תקוה: שחר בלילטי

מחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה לא ייצרה בשנים האחרונות טאלנטים שהיא תוכל להתגאות בה. התהליך שעובר העונה על המועדון הזה, שכולל בתוכו גם את פירוק מחלקת הנוער, רק מצביע על נקודה עצובה יותר שאליה יכול להידרדר המועדון: לא רק הבוגרים סובלים, אלא גם השחקנים הצעירים. מי ירוויח מזה, אתם שואלים? אולי הלוזונים, שבטח מחכים בקוצר רוח לקלוט את הכישרונות האחרונים שעוד נותרו שם.

עירוני רמת השרון: משה אבוטבול

כותרות על הצעות והתעניינות מקרית שמונה כבר סידרו את השם שלו לקיץ. עכשיו, אחרי ירידה דראסטית בסיבוב השני, הוא יצטרך להוכיח שהוא ראוי לכל הסופרלטיבים להם זכה.

הרכבים משוערים

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה, לורן בן ארי, דניאל אדו, אסף בן מוחה, אורי כהן, ג'ונתן אסוס, אייל שן, יניב לוזון, שחר בלילטי, אוראל אדרי, ארמון בן נעים.

עירוני רמת השרון: גל ניר; נאור פסר, יניב לביא, סביטי ליפניה, עמיר נוסבאום; גל בראל, משה אבוטבול, בן מלכה, ברוך דגו, אלן מסודי; תומר סוויסה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully