וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - מכבי פתח תקוה: "גם ככה לחוץ כאן מאוד"

16.3.2012 / 13:47

המלאבסים יודעים: "מעידה הכי קטנה ואנחנו מתחת לקו האדום". המארחת תנסה להבטיח סופית את הישארותה (ש', 19:00)

טריוויה

*מאז שעלתה ליגה,הפועל עכו סיימה את שני המפגשים הביתיים שלה מול הלוזונים בתיקו.

* שני המשחקים האחרונים (בפתח תקוה) הסתיימו ברביעייה לרשת של כל אחת מהקבוצות.

* עד עזיבתו, כבש עומר דמארי חמישה שערים בארבעה משחקים מול עכו.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בעכו יודעים שההגעה לפלייאוף התחתון יכולה להיות מסוכנת מאוד. כדי לא להסתבך בקרבות התחתית, במועדון מבינים שניצחון על מכבי פתח תקוה ישאיר את הקבוצה בליגה. הבלם דימקאו פידליס התאושש כמעט לחלוטין מהפציעה שלו ויהיה כשיר למשחק. משה מישאלוף תורגל בקישור האחורי, כשהקשר נבוישה מרינקוביץ' תורגל אף הוא ב-11. סינטאיהו סלליך שלא ישחק בהרכב נראה מאוד מאוכזב מהעניין. על כל פנים, ההערכה היא שבסוף העונה הוא יחזור למכבי חיפה.

מכבי פתח תקוה:

אחרי שהקרין קלטות של אריק בנאדו והעיד על המצב הקשה בו נמצאת הקבוצה שלו, משה סיני מתכנן שוב מהפכה בהרכב לקראת המשחק בעכו. כפי הנראה כרגע, ניצן דמארי ומתן אוחיון שוב לא בתוכניות של המאמן, מה שגרר תגובות מצד שחקנים בקבוצה שאמרו: "בשביל מה החזירו את מתן מבלגיה אם הוא לא משחק? דמארי נדחק לשוליים, מסכן". כזכור, עומר גולן יחזור לעמדת הבלם ולצדו יפתח שי מימון. חגי גולדנברג מאכזב מאוד את הצוות המקצועי ויירד לספסל. אסי משיח שמכיר את התפקיד מקרוב יחזור לאחור ובקישור האחורי יפתח אורי אוזן, ששיחק כמגן שמאלי. המשמעות היא שטל מעבי יחזור לעמדה הטבעית שלו. גם מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ', ויקטור מרעי וטל בן חיים אמורים לפתוח. לירן שטראובר החלים לגמרי מהפציעה ויחזור לשער.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "כולם כאן מבינים שצריך לצאת לעכו במטרה לנצח. מעידה הכי קטנה ואנחנו מתחת לקו האדום, וזה יכניס את הקבוצה ללחץ. גם כאן לחוץ פה מאוד". הסעות יצאו מאצטדיון המושבה מחר, כשהנהלת הקבצה החליטה לסבסד את הכרטיסים לאוהדים.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: סטפן שצ'פוביץ'

דומה כי הפרסומים על כך שהחלוץ סגר במכבי חיפה עשו לו רע מאוד. לא רק ששצ'פוביץ' עדיין לא סגור לעונה הבאה, אלא שמאז הפרסומים הללו עכו גם לא הצליחה להבקיע שער והסרבי רחוק מלהרשים. אם הוא לא יצליח להפיק מעצמו יותר, לא רק הוא יפסיד מזה, אלא גם אלי כהן. בסוף העונה אולי תבינו גם למה.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר

בתקופות בהן הקבוצה שלו נלחמת בשיניים כדי לשרוד בליגת העל, לירן שטראובר יודע שאין יותר מקום לטעויות. כל טעות קריטית יכולה להוביל לירידת ליגה, שמעתה כל נקודה במשחק ליגה שווה לפחות שש נקודות. החזרה של שטראובר לשער חשובה מאוד מבחינת הניסיון שהוא מקרין על שחקני ההגנה. במאבקי תחתית, אין מקום להתפשר על שוער צעיר. מעתה כל תנודה שלו תיבחן בזכוכית מגדלת.

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש; רועי לוי, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, אלירן דנין; משה מישאלוף, אלכסנדר דוידוב, נבויסה מרינקוביץ', שגיב כהן; סטפן שצ'פוביץ', ניקולס פלצ'וק.

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אסי משיח, עומר גולן, שי מימון, טל מעבי, אורי אוזן, מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ', טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully