וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי כהן נזף בפיליאבסקי על התנהלותו

15.3.2012 / 21:27

המאמן לא אהב את העובדה כי הבלם לא הגיע לאימון אחרי יומיים חופש ולא היה זמין: "היה צריך להתייצב בדום מתוח"

בית"ר ירושלים ערכה היום (חמישי) אימון סגור באיצטדיון טדי לקראת המשחק ביום שני נגד בני יהודה. עקב התחרות על המקום בהרכב השחקנים מספרים על אימון עם הרבה מאוד התלהבות ואגרסיביות ואלי כהן נראה מרוצה ממה שהוא על הדשא. כהן עדיין לא החל לתרגל הרכב לקראת המשחק אך נראה שהשינוי היחיד שצפוי הוא חזרתו של קובי מויאל להרכב על חשבון אחד הקשרים האחוריים.

יחד עם זאת, הספיחים של האימון לפני יומיים בו כהן זעם על השחקנים על ההתנהלות לאחר יומיים חופש נמשכו גם היום כאשר המאמן לקח את אנדריי פיליאסבסקי לשיחה ונזף בו על התנהלותו. זאת לא הפעם הראשונה שפיליאבסקי מתנהל בצורה לא מקצועית ובבית"ר אמרו מספר פעמים במהלך העונה וגם לאלי כהן כי עקב העובדה שהשחקן מושאל מחיפה הוא מנצל זאת ו"למעשה אנחנו שבויים שלו" אך כהן לא היה מוכן לקבל זאת ונזף בו ביום על התנהלותו ואמר לו כי לא יסכים לעוד מקרה כזה.

כזכור, אחרי יומיים חופש פיליאבסקי לא הגיע לאימון בטענה שהוא חולה ולא ניתן היה להשיג אותו. כהן זעם על כך וגם בבית"ר אמרו כי "שחקן שהיה אשם בשני גולים צריך להתייצב בדום מתוח ולא להתנהג ככה". שחקנים בקבוצה כי אחרי השיחה פיליאבסקי היה נראה המום: "הוא נראה היה אחרי שיחה קשה, היה ברור שזה לא יעבור בשתיקה אצל אלי ופילאבסקי לקח את זה קשה אבל נראה שהוא הפנים את זה. זה בסך הכל בשביל הקבוצה, בשבילו ובשביל הקריירה שלו כמו של כל שחקן כאן שאלי מנסה ליישר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully