וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: אלי טביב חשוד בשיבוש הליכי חקירה

על פי הדיווח, המשטרה חושדת שהבעלים של הפועל ת"א חיבל במצלמות האבטחה מחוץ לביתו. שכר את ציון אמיר כעורך דינו

בחדשות ערוץ 2 דווח הערב (חמישי) כי הבעלים של הפועל תל אביב, אלי טביב, חשוד בשיבוש הליכי חקירה במסגרת פרשת הכאת הקטין. על פי הדיווח, במשטרה חושדים שטביב חיבל לכאורה במצלמות האבטחה מחוץ לביתו. עוד דווח שהבעלים טען בפני החוקרים שהוא לא יודע לתפעל את מצלמות האבטחה מכיוון שהן חדשות וכן שיש לו בעיות חשמל בבית.

כזכור, ביום חמישי שעבר נרשם אירוע אלים מחוץ לביתו של טביב בתל אביב, במסגרתו הבעלים טען שאוהד של הפועל תל אביב זרק אבנים על ביתו ונתפס על ידי אחד מהמאבטחים שלו, בעוד הנער הכחיש את זריקת האבנים והגיש תלונה במשטרה בטענה שהוא הוכה על ידי המאבטח ובטביב עצמו. טביב כבר נחקר באזהרה מוקדם יותר השבוע ולאחר מכן שוחרר בתנאים מגבילים, ביניהם איסור על יצירת קשר עם המתלונן.

טביב שעומת מוקדם יותר היום עם אותו קטין, שכר את שירותיו של עורך הדין ציון אמיר לייצג אותו. אמיר נחשב לאחד מעורכי הדין הבכירים בארץ בתחום הפלילי. בין הלקוחות המפורסמים שלו היו נשיא המדינה לשעבר משה קצב אותו הוא ייצג במשפט האונס נגדו, וכן ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט ודודו טופז.

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "אלי טביב סומך על המשטרה שמבצעת חקירה יסודית. טביב ימשיך במלחמתו נגד הבריונים שכבר תקופה ארוכה מטרידים ופוגעים בו, במשפחתו ובקבוצה".

בתוך כך, הפועל תל אביב ערכה היום אימון נוסף לקראת משחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון. מהראן לאלה כנראה יחרים את המשחק לאחר שגם היום הוא לא קיבל את משכורתו. יעקב הלל נחלץ לעזרת החלוץ והבטיח לטפל בסוגייה עד יום ראשון, אך במידה שהעניין לא יסודר, שחקנים בקבוצה הבטיחו שהם יתמכו במאבק שלו וייתכן ששחקנים נוספים לא יופיעו למשחק.

דודו של לאלה ומי שמשמש גם כסוכנו, פואד פארס, שלח הודעה נוספת לטביב בה הוא ביטל את טענותיו לפיהן הסכום שניתן ללאלה בשנה שעברה (כ-200 אלף שקל) ניתן כהלוואה, בעוד לטענת החלוץ הוא קיבל אותו כמענק. פארס אמר היום כי הוא ימתין עד יום ראשון ואם הדבר לא יסודר, הוא יחריף את המאבק נגד הבעלים ויעבור לפסים משפטיים. בכל מקרה, לאלה אמור להגיש תביעת בוררות נגד המועדון בטענה להפרת הסכמים.

מהפועל תל אביב טרם נמסרה תגובה בעניין.

אלי טביב נחקר באזהרה ושוחרר בתנאים מגבילים

כ-1,000 אוהדים הפגינו מול הבית של טביב

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully