וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אלי טביב התעמת עם הקטין במשטרה

בעלי הפועל ת"א עומת במשטרה עם הנער שהאשימו בתקיפה. בהמשך: הערעור על עונשי הדרבי. הלל רוצה לסגור מחנה אימון

למרות הניצחןן המתוק מול מכבי חיפה ביום שני החולף, עוד שבוע סוער עובר על הפועל תל אביב, במספר גזרות שונות. הבעלים אלי טביב ערך היום (חמישי) עימות במשטרה עם הנער, שהאשים אותו באלימות. הקטין טען שספג מכות מטביב ומהמאבטח, והשבוע כבר נערך עימות בין הקטין למאבטח. מנגד טוענים טביב ומאבטחו, שהנער השליך אבן והוחזק על ידם עד אשר המשטרה הגיעה למקום. כרגע עדיין קשה להעריך אם יוגשו כתבי אישום בעניין.

מנהל הקבוצה יעקב הלל, ששוקל לעזוב בשל התנאים בהם מתנהל המועדון האדום, ינסה בשבוע הבא לסגור עם טביב מחנה אימון לעונה הבאה. במידה וטביב לא יסכים, יהיה זה בעצם האישור עבור הלל, שטביב ככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה בהפועל, זאת למרות שהבעלים עצמו והמועדון מכחישים את העניין בתוקף. מבחינת המנהל, כמו גם הצוות המקצועי, החשיבות בתכנון העונה הבאה עצומה ובחודש הקרוב הם מעוניינים לראות התקדמות בנושא זה. אם התקדמות שכזו לא תושג, ייתכן ולפחות הלל יחשוב על עתידו המקצועי מחוץ לקבוצה.

מעבר לכך, היום (חמישי) ידון בית הדין של התאחדות לכדורגל בערעור שהגישה הקבוצה על העונש שספגה בשל התפרעות האוהדים בדרבי. עו"ד אפרים ברק יהיה זה שייצג את המועדון בדיון והאדומים מקווים כי העונשים הקשים שנחתו עליהם, בדמות הפחתת שלוש נקודות בפועל וקיום שלושה משחקים ללא קהל, יומתקו לפחות במעט. בערעור, עו"ד ברק יסתמך על פרשות עבר כגון סיפורו הטרגי של אמיר רנד והפגיעה באדהם שביטה, בהם העונשים היו פחותים מהעונשים הנוכחיים שקיבלה הקבוצה.

אוהדי הקבוצה היו מאוד מרוצים מהפגנת המחאה מול ביתו של טביב אמש, אליה הגיעו כאלף אדומים במטרה לדרוש מהבעלים לעזוב את הקבוצה. מנגד, המועדון עצמו ערך באותה שעה כנס כנגד האלימות, ממנו נעדר טביב, אך כן השתתפו בו השחקנים והצוות המקצועי של המועדון.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully