וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "נשים את הדברים בין בן שמעון לשרצקי בצד"

תהל אלון

14.3.2012 / 18:06

עירוני קרית שמונה מתכוננת למפגש מול הפועל תל אביב, בצל הבעיות בין המאמן לבעלים. החלוץ הוסיף: "מתחילים להתרגש"

עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנות לקראת משחקה מול הפועל תל אביב וקיימה היום (רביעי) אימון שגרתי, אולם גם הוא נערך עדיין בצל סאגת המאמן, שמסרבת להיגמר.

חלוץ הקבוצה ברק בדש התייחס לפרסומים השונים בגזרת רן בן שמעון ואיזי שרצקי ואמר: "זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו משחקים בצל הנושא הזה והוכחנו בעבר שדברים מחוץ למגרש לא מעניינים אותנו. גם בפעם הקודמת שהיו פרסומים שונים שרן לא ממשיך או שהוא כן, ידענו לבוא, לשים את הדברים בצד ולנצח. יש לנו מטרה, שהיא מעל הכל. זה משהו שעוד לא היה ולא יודע אם יהיה עוד פעם פה ואנחנו רואים רק את זה מול העיניים".

החלוץ המשיך: "אני לא יודע איזו החלטה הם יקבלו, אבל ברור מאליו שאני רוצה שרן יישאר בקבוצה. הוא חלק משמעותי ועיקרי מההצלחה. אם תשאלו כל שחקן אם הוא רוצה שרן ימשיך, הוא יענה בחיוב. הוא הכי מתאים לקבוצה ואני מקווה שהסיפור הזה יסתדר על הצד הטוב".

על השאלה האם הוא כבר מעכל שקרית שמונה אלופה, השיב בדש: "בשבוע האחרון מתחילים להרגיש את האליפות ממש קרובה ויודעים שזה יכול להיות מעשית כבר בשבוע הבא או בעוד שבועיים, אז כן, אנחנו מתחילים קצת להתרגש".

בדש התייחס אף לפרסומים השונים, על כך שסקאוטים מגרמניה עוקבים אחריו: "זה חלום של כל שחקן להגיע לאירופה בטח ובטח למדינה כמו גרמניה, אבל כרגע אני לא חושב על זה בכלל. ברור שאם זה יצא לפועל זה יכול לשדרג אותי משמעותית, שמעתי על עוד קבוצות גדולות מליגת העל שמגלות התעניינות, אבל אני נמצא בקבוצה הכי טובה בארץ, בסוף העונה אפגש עם איזי, שגם הוא מודע ושומע את הפרסומים השונים, נדבר ונחליט לגבי ההמשך. מה שכן אני יכול להגיד זה שלא אמהר לעזוב את קרית שמונה. מצאתי פה בית חם, רק אם תבוא הצעה שבאמת יהיה קשה לסרב לה, נשקול את הדברים. כרגע יש עוד זמן עד לעונה הבאה ואני לא מתעסק בזה".

מעבר לכך, החלוץ שהחלים מפציעה נוספת שהשביתה אותו בשבועיים החולפים, יהיה כשיר למפגש מול האדומים: "אני מרגיש טוב. קצת מבאס להפסיד שוב משחקים חשובים למועדון, אבל אני שמח שלפחות בסוף העונה אהיה שותף מלא. מעבר לכך, חבל בשביל הקהל שלנו שהם לא יוכלו להיות, זה היה יכול להיות משחק ההכתרה שלנו. יש היענות של הרבה אוהדים, שרוצים לבוא ולא יכולים, אבל זה מה שההתאחדות קבעה. אני עדיין מקווה שייתנו להם בדרך יוצאת דופן להיכנס ולראות וגם אם לא, בכל מקרה אנחנו נגיע לעשות את העבודה שלנו".

בנושא אחר הקשר בריאן חרסיסיץ' צפוי להיפגש עם שרצקי בשבוע הבא על מנת לסגור סופית את תנאי חוזהו. כידוע, הקבוצה מעוניינת בקשר לעונה נוספת, אך בין הצדדים ישנם פערים כספיים, שככל הנראה ייסגרו בשבוע הבא. מחר תקבל הקבוצה יום חופש וביום שישי ישובו השחקנים לאימונים וימשיכו בהכנות למשחק.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully